Sayfalar

1 Aralık 2011 Perşembe

HAYAT REÇELİ'nden tatmak ister misiniz?

Birçoğunuz biliyor ama bilmeyenlere tekrar söylemek istedim.4 yıl öncesine kadar İstanbul'da yaşayan, oldukça aktif ve bir holding'de iyi bir konumda çalışan biri idim.Bir çocuğumuz olmasını isteyince İstanbul'u terk edip, eşimin memleketi olan Ayvalık'a yerleşmeye karar verdik ve oğlum o zaman 2 aylıkken pılı pırtı toplayıp buraya geldik.



İlk bir yılım biraz zor geçti.Hem hayatıma giren bir bebek, hem şehir değişikliği, sevdiklerimden-arkadaşlarımdan uzak bir de üzerine ev hanımı olmak bana çok ağır gelmişti.Ama insanoğlunun hayatın her zorluğuna çok çabuk adapte olması da en güzeli... Şu anda çok iyi bir karar verdiğime eminim.Artık burayı seviyorum ve birçok şeyine de alıştım:-))

Neyse lafı fazla dolandırmadan, benim eski işyerimden(bahsettiğim holding) çok sevdiğim arkadaşım, çok nadir dostlarımdan biri olan Nesrin'im en sonunda benim de ısrarlarımdan sonra bir blog açtı. Nesrin, çok yetenekli ve edebiyatı çok iyi olan bir arkadaşım.Çok güzel yazılar yazar.Bir ara Milliyet'in internet sayfasında yazdı, sonra yine nette başka bir sayfada yazdı.Şimdi de işte BURDA YAZIYOR. Onun o güzel yazılarını okumaya başlayınca, her farklı başlıkta veya konuda kendinizden birşeyler görünce onun blogu/yazıları inanın size bağımlılık yapacaktır:)

Nesrin'i desteklemek, izleyicisi olmak ve "güzel reçellerinin" tadına varmak için http://hayatreceli.blogspot.com/ 'a mutlaka uğrayın derim.

8 yorum:

  1. canımsınn ne diyeyim duygulandırdın beni iyi ki varsın ve iyi ki seni tanımışım bugün burada yazıyorsam sebebi sensin arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir isim vermiş dostumuz önerirse takibe alırız yolu açık olsun .)

    YanıtlaSil
  3. Heeehe ee ben biliyorum hatunu şimdi farkettim senden önce 10 dk ya daha 10dk önce ona yazdım bu kadar olur .) mucx

    YanıtlaSil
  4. dediğin gibi insan her ortama her duruma çabuk adapte oluyor:)reçelimden bahsettiğin için de teşekkürler,yeni bloglar keşfetmek çok süper oluyor

    YanıtlaSil
  5. @Stildirektörüm, Edacım sen birçok bloggerların baştacısın hele ki bu işe yeni başlayanlara nasıl da destek verdiğini(eğer içlerinde fesatlık, art niyet, kıskançlık yoksa bunu da zaten insan hissediyor bir süre sonra) çok iyi biliyorum.Benim blog açmam zaten senin blogu görünce başlamıştyı:-) Sen de benim canımsın, dostumsun.Öperim güzel yanacıklarından.Teşekkürler Edacım.


    @gülümse, sen de birçok blogu keyifle izleyenlerdensin.Bıraktığın her bir yorum hepimizi çok mutlu ediyor.Çok tşk.ederim sana da.

    @balgözlüm, sağol canım, çok tşk.ler.

    @reçelim, Nesrincim ne demek dostlar her an birbirlerine destek olmalıdır.Ben tşk.ederim.

    YanıtlaSil
  6. Ayvalıkda yaşayarak ayrıcalıklı bir insan olduğunu biliyormusun? çok iyi bir seçim yapmışsın yerinde olmak isterdim...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...