Sayfalar

16 Temmuz 2011 Cumartesi

TATİL BAVULUMA BUNLARI ALIYORUM:-)

Ben zaten Ayvalık'ta yaşadığım için hep tatildeyim.Ne yazık ki eşimin işinden ötürü de sezonda başka yerlere tatile gidemiyoruz son 3,5 yıldır:-((

Eğer tatile gidiyor olsaydım bavuluma alacaklarımın bir kısmı bunlardan ibaret olurdu:-))
Gerçi D&G ayakkabıları pek giyemeden geri getirirdim sanırım.Benim zaten bavulumda meşhurdur "Yok bu kez kesin giyeceğim" deyip illa ki her defasında yanımda taşıyıp giymeden geri getirdiğim, boşuna taşıdığım parçalar olur:-)

PABUÇLAR: D&G



ELBİSE: ZARA


BİKİNİ: MELISSA ODABASH

12 yorum:

  1. canım ben kısmetse 21 inde ayvalıktayımm,sen ordamısınn :)

    YanıtlaSil
  2. evet Tuğçecim.beklerim ben de artık burdayım:-))

    YanıtlaSil
  3. oley süper iyi ozaman bu sefer kısmetse görüşürüzz :)

    YanıtlaSil
  4. İnşallah canım ben de bu kez görüşmeyi çok isterim.Benim 3 yaşınd abir oğlum var biliyorsun on auygun saatleri ayarlayıp görüşürüz inşallah.Bekliyorum:-)

    YanıtlaSil
  5. çanta için seçilenler süper ..... araya parmak arası terlik bide babet şart... geçen yaz bizde ayvalıktaydık..şimdi bebiş göğsümde kırmızı koltukta :(...şimdi orda olmak vardı ahhhh ahhhh:(

    YanıtlaSil
  6. @ikiböcekbirçiçek aslında parmak arasıda vardı ancak beğendiğim parmak arasının görselini netten bulamadığım için buraya koyamadım.
    Yeter ki sağlık olsun, bebiş iyi olsun siz de seneye onunla istediğiniz yere tatile gidersiniz.Tebrik ederim bu arada.Allah analı-babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  7. bloğunuza yeni denk geldim Ayvalık'lıymışsınız ne güzel bende öyleyim :) hemde doğma büyüme :) Ayvalık gibisi yok :) uğruna sevdiğim adamla evlenmekten vazgeçtim :))

    YanıtlaSil
  8. Adsız,
    Ben de sevdiğim adamın peşine takıldım ve uğruna İstanbul'u terk edip buraya yerleştim işte:-))

    YanıtlaSil
  9. aşkım kg sınırı olmasa neler koyucam da nerdee .)

    YanıtlaSil
  10. Dimi Edacım? Hele ki sen stildirekötrüm Allah Allaaaahhh diyorum.Çıtır çıtır kıyafetler, pabuçlar:-)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili papiş yine döktürmüşsün, ben tatilde topuklu pek giymem ama bunlar çok güzel en rahatı babet, parmak arası terlik, atlet ve şort ohh değmeyin keyfime. Sen Ayvalık ta olduğun için şanslısın biz ancak gidersek tatil olabiliyor. Keyfine bak tadını çıkar...:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...