Sayfalar

1 Temmuz 2011 Cuma

GUESS'de İNDİRİM!!! SALE SALE SALE!!

Benim favori markalarımdan biri olan GUESS'te de bugün itibariyle %50'ye varan indirim başlamış bulunuyor.Guess sevenlere duyurulur!!!



Özellikle ayakkabı, çantala ve saatlerini çok sık aldığım Guess'in bu indirimden sezonda gözüme kestirdiğim iki çift ayakkabısını kaptımbile.İlk ayakkabımın fotosunu koyuyorum ama diğerinin 37 numarası mağazada olmadığından diğer mağazalarından yarın veya pts. günü gelecek onu da o zaman koyarım:-))


12 yorum:

  1. yasemin şimdi çekip koyabildim, diğeride yarın veya pts. çünkü 37 numarası caddedeki mağazada yok getirecekler.

    YanıtlaSil
  2. çok şıklar... ben uzun zamandır guess den alışveriş yapmıyorum, çok abartı geliyordu modelleri... ama bu ayakkabıların yakıyor tatlım...

    güle güle kullan

    duju

    YanıtlaSil
  3. canımm ben de bugun çanta aldım :) çok güzel bir indirim varr kaçırılmamalı

    YanıtlaSil
  4. süpermişşşş,güle güle kullannn

    YanıtlaSil
  5. @duju, çok tşk.ederim.Beğenmene sevindim.Ben azıcık frapanlıktan ve abartıdan hoşlandığım için Guess'i çok fena severim:-))

    @Verry Merry çok tşk.ederim.Oooohh iyi yapmışsın, çanta eskisin sen eskime güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. çoook güzel :) mutlulukla giy inşallah

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim,güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. @ MODALIZA ( ÖZLEMCİM)
    @ÇATI KATI (İLKAYCIIIMM)
    @YASEMİNİİİMMM BEĞENMENİZE ÇOK MUTLU OLDUM. ÇOK TŞK.EDERİM.SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. Papisim ayakkabiyla indirimin birlestigi bir posta bir de guess eklenirse yorum yapmadan gecilemez :))) coook yakismis gule gule giy yerimede mucx rococoshun telden atiyorum yorumu adsiz dustugu olabiliyor bloga ne olur ne olmaz diye adimi belirtiyim dedim mucxxxxx

    YanıtlaSil
  10. Muhteşemmm. :)
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  11. bi önceki posta da vardı aynı ayakkabılar evet çok güzel gözüküyor gerçekten senin güzel ayaklarında çok beğendim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...