Sayfalar

29 Temmuz 2011 Cuma

ELIE SAAB 2011-12 KIŞ MODASINDAN PARÇALAR

Son zamanlarda ELIE SAAB'ın tasarımlarına fazlasıyla takığım.Bana göre inanılmaz şık ve kaliteli kesimlerle muhteşem tasarımlar ortaya çıkarıyor.

Lübnanlı ünlü tasarımcı Elie Saab’ın 2011 - 2012 sonbahar kış sezonu için hazırladığı koleksiyonda siyah, kırmızı, gri ve krem tonları almış başını gidiyor.Sade çizgisini kemerler ve kürklerle zenginleştiren Saab, pırıltılı taşlarla işli, uzun gece elbiseleriyle de çok favori parçalar ortaya çıkararak bu işteki ustalığını sergilemiş.

Türk sosyetemizden de son zamanlarda Elie Saab giyinenlerin sayısı giderek artıyor.Sevgili Elie'den giyinmeyi tercih edenleri tebrik ediyorum.

BEN KIŞ KOLEKSİYONUN HERBİR PARÇASINA AYRI AYRI BA-YIL-DIIIIIMMMM.HEPSİ AMA HEPSİ BENİM OLABİLİR.GİYECEK BİR YERİM OLSUN OLMASIN, ONLAR DOLABIMD ADURSUN BEN ONLARI SEYREDEYİM O DA BANA YETER:-))

Siz de bir göz atın haksızsam bana lütfen haksızsın der misiniz:-((











9 yorum:

  1. Kesinlikle valonlar, ceket etekler, elbiseler çok şık bayıldım renkler çok naturel her bir parçasından dişilik akıyor. Bu durumda emek veren Elie'yi bunları birleştirip uğraş verİp bizlere sunduğun için papişe teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de cooook begeniyorum, bu listenin yarisini belki daha fazlasini cok rahat giymek isterim, bunu baska markalarin ayni sezon icindeki tasarimlarinda gormuyorum.

    YanıtlaSil
  3. @Nesrin, ben seve seve hazırlıyorum ama gerçekten de araştırmak, o resimleri tek tek yeniden ayarlamak zaman alan işler.Teşekkeür ediyorum.

    @Aylin, bazı diğer markalarda da güzel parçalar var.Sırayla onları da sizlerle paylaşacağım.Bottega Venettayı da beğendim ama tabii ki Elie Saab koleksiyonu kadar değil:-)

    YanıtlaSil
  4. elbiseler çoook güzel gerçekten. 4,5,6,7,9 favorim :)

    YanıtlaSil
  5. @Glittering Secrets 9 numaradaki sağ resimdeki elbisey eben de bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Çok severim Elie Saab ı, bu koleksiyona da bayıldım. Özellikle gri ve nude tonlardakilere. keşke benim olsalar :((

    İzliyorum, ben de beklerim

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. elie saab cuval yapsa giyerim herhalde.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @Gizem,
    Kesinlikle haklısın.Elie Saab o kadar güzel bir çuval yapar ki hem de:-))

    YanıtlaSil
  9. Eh işte, "great minds think alike" şekerim aynı modacıya tutkunmuşuz meğer:)
    gununkonusu.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...