Sayfalar

22 Haziran 2011 Çarşamba

GÖZLÜK ALMAK İSTEYENLERE KAÇIRILMAYACAK FIRSAT!!!

İstanbul Anadolu yakasında oturuyor ve sık sık Tuzla civarındaki köftecilere yolunuz düşüyorsa yada Pendik'e gidebilme imkanınız varsa GÜL OPTİK mağazalarında OSSE, KAPPA,MUSTANG, MARIE CLAIRE gibi marka gözlükler tek fiyatla satılmaktadır.




Ayrıca RAY-BAN güneş gözlüklerinde etiket fiyatının üzerinden %50 indirim uygulanmaktadır. Ben kendime 3 gözlük kaptım bile.Bir ara postumu yaparım inşallah. Bu fırsatı kaçırmayın derim.

Ayrıca BURDAN da firmanın detaylarını, adreslerini bulabilirsiniz. Daha fazlası için http://www.guloptik.net/  adresini ziyaret etmelisiniz.

12 yorum:

  1. şekerim çok teşekkür ederim hem bilgi için hem de tatlı iltifatların için :))) kendimi kendimi 18'lik gibi hissettim walla (18x2'yim ama tam olarak! ;))

    ben yeşilköy'de oturuyorum, tuzla bana çooook uzak :( benim aradığım aynalı gözlük bu arada, gözüne çarparsa yine alklında olsun ;)

    sevgiler

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @WEAR A SMILE'cım ben de çok tşk.ederim. İltifat değil inan gerçekler.Keşke şimdiki nesil de 36 sına geldiğinde senin benim gibi olsa.Maşallah gerçekten hiç yaşını göstermiyorsun.Çok samimi söylüyorum.

    YanıtlaSil
  3. süper bir kampanta bu ama bende Küçükçekmece'de olduğumdan bana da çok uzak maalesef:( buradakilerle idare edeceğiz yaş konusunda haklısın papişim keşke yeni nesilde bizim gibi olsa ben kendimle gurur duyuyorum. Hele birde etraftan aaa okadar mı yaşın diye dediklerinde ayrıca haz alıyorum mutlu oluyorum:) ellerine sağlık ama harika bir fırsatmış yakın olanlar kaçırmasın derim:)

    YanıtlaSil
  4. Nesrincim,
    Çok tşk.ler.Kesinlikle sen de yaşını hiç göstermeyen ve şanslı genlere sahip birisin.Öpüyorum cnm sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım merhaba,Bilgin için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. sen misin blog izlemeyi bırakan :( nasılda düdüklendim :(((( bebişi kucağıma aldığımdan beri dışarı çıkamayan ben bi saatliğine dışarı çıkınca taaaaa ne zamandır istediğim osse güneş gözlüğünü sırf bunalımdan çıkıyım die bu fiyatın bikaç katına satınaldım.... şimdi bu bunalımdan nasıl çıkıcam ...:)))))

    YanıtlaSil
  7. @otuzundansonra , rica ederim ne demek.Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana...

    @fyz, demek napıyorsun bundan sonra blog izlemeyi bir daha bırakmıyorsun:-))Şöyle teselli et kendini bahsi geçen Gül Optik mağazası da sana çok uzak-mış zaten:-P

    YanıtlaSil
  8. ahhh hiç teselli kalmadı....güloptik hem yakın hem tanıdık :(

    YanıtlaSil
  9. @fyz , olsun bu indirim devam ederken o zaman sen de teselli olarak 60-TL ye bir gözlük daha alıver.Madem tanıdık:-)) Fazla mal göz çıkarmaz:)

    Kim var tanıdık diye sorsam olur mu?

    YanıtlaSil
  10. olur tabi .... ben tam emin değilim ama tahmin ediorum ...siz sami dayının kızısınız galiba ... ben arzuyla ümitin kuzenleriyim...saadet teyze halanız mı ?

    YanıtlaSil
  11. @ fyz, heeyyyyy!! tam da dediğin gibiiiiii:-) Saadet özbeöz halamdır.Senin annen de Nermin abla mı?? Babam da aynen dediğin gibi :-(( Nur içinde yatsın.Öpüyorum seni sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. evet aynen öle ben nermin ablanın kızıyım :)))biz daha önce hiç karşılaşmadık yada çok küçükken karşılaşmış olabiriz ama sizinle ilgili tek hatırladığım çoook yıllar önce tvde bi yarışmada sizi izlemiştik hayran hayran.. programın adını bile hatırlıyorum :) arzunun kınasında falan ordaysanız karşılaşmış olabilirz....:))) dün arzu bizdeydi sorucaktım unuttum ..
    geç olsada güzel tesadüf ..memnun oldum ....

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...