Sayfalar

20 Haziran 2011 Pazartesi

ASOS'TAN BEĞENDİKLERİM...

Dün gece blogger arkadaşlardan Ezgi'in blogunu gezerken ben de kendimi birden ASOS'un sayfasında buluverdim.

Orda birkaç parçayı beğendim.Glitteringsecrets(Ezgi) ın da beğendiği taytı ben de çok beğendim özellikle de bej ve gül kurusu rengini.Bej oldukça iddialı.Onu giymek için sıfır selülit ve süper bacak lazım:-(

Neyse lafı uzatmadan beğendiğim birkaç parçayı sizinle paylaşmak istedim.Bakmak, hatta almak isterseniz siz de doğruuuuu http://www.asos.com/ adresine:-))







Bu deri elbise 2 boyutlu etkisi ile hoşuma gitti.


 Bu siyah-beyaz blok dar elbiseyi de çok sevdim.

Pudra rengindeki bu elbiseyi çok sevdim.

 Kimono görünümlü bu floral baskılı elbisenin modelinden ziyade renklerini çok sevdim.


Origami diye geçen bu kalem etek de çok hoş değil mi? Bunun siyahı da var ancak bence bu rengi daha güzel.


Siyah elbisenin sırt detayı çok seksi ve şık.Giyer miyim? Giyerim tabii ya bir 10 sene sonrasına kadar daha giyebilirim sanırım:-))


Şifon bu uzun eteğin ise hem rengini sevdim hem de üzerindeki o önden bağlamalı kot gömlek kombinasyonunu.Casual bir görüntü olmuş.

SİZİN YORUMLARINIZ DA BENİM İÇİN ÖNEMLİ.BEKLİYORUM.SEVGİYLE KALIN....

5 yorum:

  1. o deri elbiseye, pudra rengi elbiseye ve pembe eteğe vuruldum! :)
    sırtı bantlı elbisenin sırt detayı da çok güzel gerçekten.. ama o ilk iki fotodaki tayt bacakları kütük gibi gösterir bence, çooook riskli! :))


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. wear a smile'cım zevklerim benzeşiyor demek ki.İnce bacaklara sahip olanlar taytı rahat rahat giyerler belki de:-))

    YanıtlaSil
  3. siyah beyaz blok dar elbiseye bittimm harika, hem çok şık hem de sade ama alımlı:))

    YanıtlaSil
  4. pudra elbise veee pilise maxi etek benlik:))

    YanıtlaSil
  5. Ahhh Boom'um gelmiş bloguma hoşgelmiş,sefalar getirmiş.Ayyy çok mutlu oldum Boomcum.Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...