Sayfalar

1 Haziran 2011 Çarşamba

BUNLARI İSTİYORUM:-(

Kendime sezon için en beğendiğim parçaların listesini daha doğrusu kendim için Lookbook'unu yaptım.İçlerinde güneş gözlüğü,mayo, küpe,çanta, bol bol ayakkabı, elbise ve üstten oluşan parçalar bulunmakta.

Ancak nette hepsinin görsellerini kendi sayfalarında bile bulamadığımdan şimdilik bulabildiklerimi buraya koyuyorum.İkinci partiyi daha sonra koymaya çalışacağım.

AYAKKABILAR: GUESS(FİYATLARI HENÜZ BİLMİYORUM)
ÇANTA: YSL (2.295-USD)



Veee bu ROBERTO CAVALLI Clutch'a aşık oldum(2975-Euro) Çok şahane değil mi?



Bu CHLOE güneş gözlüklerde çok havalı



bu tüy detaylı Tapılası ayakkabı ise: CHRISTIAN DIOR (ve sadece 2700-TL'cik)

 
MAYO: CALZEDONIA (119.50-TL)

Aşağıdaki  MAX MARA olan 2 beyaz elbiseyi de çok sevdim.Max Mara for Bridal Collection'dan...



12 yorum:

  1. niye üzgün surat yaptıın, gül ki senin olsunlar :)

    YanıtlaSil
  2. Besiktaslisin sanirim : ) siyah ve beyazi yanyana ben de cok seviyorum, hem giyim kusamda hem dekorasyonda. Ikinci ayakkabiyi ben de cok begendim. Bu arada yeni parfumlu postlar koydum, ve de benim ayakkabi wishlistimi, ziyarete beklerim : )

    YanıtlaSil
  3. @Verry Merry'cim bilmem hepsine birden sahip olamayacağım için snaırım üzgün surat yaptım ama haklısın gülen yapayımda belli olmaz olur mu olur:-))

    @Aylincim FENERBAHÇELİ'yim ezelinden beri:-))Bloguna yorum bırakmasam da sık sık bakıyorum canım ve tabii ki gelicem:-)

    YanıtlaSil
  4. 3. ayakkabı süpermiş gerçekten .....bunları gördükçe ezelden beri ahh eden ben şimdiki kocaman patilerimle beğenmem bile hata
    :(((

    YanıtlaSil
  5. siyah beyaz olanına bayıldım feci güzel ve seksi bir ciciş :)

    YanıtlaSil
  6. @ModaveSosyete'cim asıl Roberto Cavalli clutch nasıl? Tam bir to die for :-(( değil mi.Benim bu gece kesin rüyama girer:-((

    YanıtlaSil
  7. @feyza, aşkolsun neden öyle diyorsun:-( Koca patili neler var.Kendine haksızlık etme lütfen.

    YanıtlaSil
  8. kesinlikel harikalar, siyah beyaz aşığı olarak hepsini destekliyorum dermişim :)))))

    YanıtlaSil
  9. Hic bir eskisigin yok papis ablacim umarum yavas yavasta olsa hepsini alirsin :) twitterdan gordum telden yorum yapinca adsiz olarak dusuyor yorumum mucx rococosh

    YanıtlaSil
  10. Aman ablasına da kıyamazmış Rococsh'um.Bihter Ziyagil işin geyiği tabii.Hayatta en büyük zenginlik sağlık.Bunlar olmasa da olur.Ha tabii içlerindne belki çook sevdiklerimi alabilmek güzel olurdu.Herşey herkesin, hepimizin gönlüne göre olsun Rococoshcum.öpüldün..

    YanıtlaSil
  11. :)) normalde 39 ve üstü giyerken 9.ayımda onlar bile olmuyo :)) ama neyseki sebebi güzel ......

    YanıtlaSil
  12. @feyza'cım kıyamam sanaa.. Olsun onlar için herşeye değer.Zaten 6-7 ay sonra eski haline dönmeye başlarsın dert etme.Benimde normalde 37 olan ayaklarım hamilelikte 40 no.ayakkabı giyerek tamamlanmıştı.Ama artık ayak numaram 37 değil.38 olarak kaldı.Napalım olsun, dediğin gibi sonucu güzel.allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...