Sayfalar

28 Mayıs 2011 Cumartesi

CHANEL (2011) GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ

Çantalarına ve takılarına daha çok hasta olduğum CHANEL güneş gözlüklerinin de hakkını yememek lazım diye düşünüyorum ve lafı uzatmadan sizi 2011 Chanel güneş gözlükleri modelleriyle başbaşa bırakıyorum.

Mutlaka içinde sizin de benim gibi "WISH LIST"e ekleyip "MUST HAVE" yapacağınız bir model olacaktır.

I'm always in love with Chanel bags and accessories. However Chanel sunglasses are also fabulous. I don't want to talk more and would like to leave you with those. You should have at least one or more models for yoru "WISH LIST" like me.







6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ama ben büyük gözlükleri sevdiğim için orada bi pembe var ona bayıldım. Eline sağlık papiş...):

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Nesrincim.Ne demek, seve seve sizin için çalıiıyorum ben:-))
    Ben de damla(aviator) modelleri spor kıyafetlerle takmayı seviyorum.Kemik çerçevede de pembe ve beji ve en son resimdeki açık kahve karemsi olanı sevdim.Onun altındaki iki rengi değil, iki rengin üstündeki kahveyi:-))

    YanıtlaSil
  3. bloguma bekliyorumm çünkü ben artık seni takipliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @ Verry Merry'cim çok teşekkürler.Tamam uğradım bile:-) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hep hata veriyordu izleyemiyordum sonunda izleyebildm canım papis ablamı :D gözlükler harika insanın çeşit yapası geliyor ama pahalı keratalar :)

    YanıtlaSil
  6. Rococosh'cum,
    Seni blogumda görmek beni gerçekten çok çok mutlu etti. Ben de son 4-5 gündür bazı arkadaşların özellikle de Deniz Berdan'ın bloguna hiç yorum bırakamıyorum.Hep hata veriyor veya beni sayfa dışın atıyor.Sanırım bloglardan kaynaklanan sorun.Geçenlerde de izleyiciler gadget'ı görünmedi birkaçgün:-( Neyse çok tşk.ediyorum ve seni öpüyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...