Sayfalar

10 Mayıs 2011 Salı

AYAKKABI TEKERLEĞİ, HER BAYANIN EVİNE LAZIM (SHOE WHEEL)

Biliyorsunuz 3 yaşında bir oğlum var.Sabatan öğlen 12:30'a kadar anaokuluna gittiği için öğlene dek ne yapıyorsam yanıma kar kalıyor.Öğleden sonra onunla eve tıkılıp kalıyoruz.Malum havalarda bize nanik attığı için alayım çocuğu da beraber bir parka gidelim birşey yapalım olamıyor tabii:-(( Hal böyle olunca ben de her zaman ki gibi evde blogum için araştırma yaparken ve yine o sayfa senin bu sayfa benim gezerken bakın ne buldum.

Belki çoğunuz daha önce görmüşsünüzdür ama mutlaka benim gibi göremeyenler de vardır diyerekten paylaşmak istiyorum. AYAKKABI TEKERLEĞİ ( SHOE WHEEL).Tasarım harikası, kim yaptıysa aklınla bin yaşasın! Her kadının giyinme odasına, dolabına, evinin herhangi bir köşesine mutlaka lazım.


Ayakkabı tekerleğinin detayları ve diğer modelleri için BURAYA TIK TIK:)

2 yorum:

  1. blogunu cok begendim, paylasiminin icin tesekkurler, bende ilk defa gordum :D

    toochair.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. vayyy süper bayıldımmmm harika bi buluş..:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...