Sayfalar

4 Mayıs 2011 Çarşamba

TAKİKA DIAMOND VE ALIŞVERİŞ CİNİ

Takika Diamond'ın katkılarıyla  çok sevdiğim blog sahibi ALIŞVERİŞ CİNİ anneler gününe özel hoş bir sürpriz düzenlemişler.Annelerimizle veya anne olanlar da çocuklarıyla birer fotoğrafını Alışverişcini'ne mail atarak bu yarışmada hediye kazanma şansını yakalamış olacak.


Ben de oğlum Ali ile fotoğrafımı yolladım.Göz atmak ve bana BEĞEN yaparak oy vermek isterseniz link burda. Önce ALIŞVERİŞ CİNİ'nin facebooktaki sayfasını( ALIŞVERİŞ CİNİ FACEBOOK SF.İÇİN BURAYA TIK TIK) BEĞEN yapıp arkasından da, ben ve Ali'nin olduğu fotoğrafın  olduğu link olan BURAYI TIKLAYARAK BEĞEN yapmanız yeterli.

Hepiniz şimdiden çok tşk.ederim.

4 yorum:

  1. çok şekersiniz güzel annenin güzel oğlu:)

    YanıtlaSil
  2. maşşaallahh sana çok yakısıklı bi oğluş buu :) buarada ayvalık'tasın sanırım..bizim yazlık orada yaklasık 20 senedir ben de bir ayvalık delisiyim yanii,daha bir ısındım sana :)

    YanıtlaSil
  3. Balgözlükız,
    çok sevindim.Cunda'daki Taş Kahve'yi bilirsin o halde.Sahibiyiz.Umarım yazın orda görüşebiliriz.Sevgiler...

    @Nesrincim çok tşk.ederim.

    YanıtlaSil
  4. aa bilinmezmiyimm:) her sene kaç kere gelir,sahildeki kısımda oturup sakızlı içerimm :))ozaman bu yaz ilk gelişimde haber veririm sana :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...