Sayfalar

25 Mayıs 2011 Çarşamba

PAPİŞ NİHAYET PUDRASINI BULDU:)






Uzun süredir Max Factor pudra kullanıyorum.Arada özel zamanlarda ise daha önce BU POST'umda da bahsettiğim fondötenim Lancome'u kullanırım, kendisinden de memnunum.Ancak günlük makyajımda pudrayla daha rahatım.

Özellikle yanaklarımda kılcal damarların yüzeye fazla yakın olmasından dolayı kızarıklıklar var.Biraz da genetik sanırım, ablamda da aynı sorun var.Dolayısıyla her pudra veya fondöten bu kızarıklıkları gizlemede faydalı olmuyor veya pudraların tonları tam cilt tonuma uymuyor.Çok açık ten rengine sahibim.Ya pembemsi kalıyorlar, ya bronz veya sarımsı garip bir renk oluyor.Ayrıca boyun kısmımla yüzüm arasında hep ton farkı oluyor.



Max Factor pudram da, arada birçok pudrayı deneyip deneyip memnun kalmayınca geri dönüp kullandığım emektarım.

Smashbox Pudradan ben pek memnun kalmadım.Kızarıklıklar tamamıyla kapanmadı. Neyse fazla uzatmayayım.Uzun araştırmalar sonucu iki pudrayı daha denemem gerektiği hususunda karara vardım.Bunlardan biri ESTEE LAUDER (Double Wear Stay-in-Place Powder Makeup, diğeri ise KRYOLAN (Dual Finish Two Way Concept Powder)

Önceliği Estee Lauder'e verdim ve bugün ilk kez sürdüm ve gerçekten de çok ama çooookkk beğendim.Kızarıklıklarımı kapattı, ten rengimi ne sarı, ne pembe ne de bronz yaptı.Ben çok sevdim ve sonuçtan memnun kaldım. Benimkinin renk numarası(kodu): 2N2 FRESCO, Fiyatı ise 90-TL.

Eğer pudra arayışı içinde olan varsa ben tüm samimiyetimle tavsiye ederim. Bu bittikten sonra da Kryolan'ı denemek istiyorum.Onun da neticesini ilerleyen zamanlarda bildiririm. Belki de gerek kalmaz, kimbilir:-)) Bu marka pudraları kullanan varsa buraya yorum yazarsa çok sevinirim.

ESTEE LAUDER'IN DİĞER ÜRÜNLERİYLE İLGİLİ DAHA DETAYLI BİLGİ İSTERSENİZ BURAYA TIK TIK LÜTFEN...

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...