Sayfalar

1 Mayıs 2011 Pazar

PABUÇLARIN GÜZELLİĞİ ( THE BEAUTY OF SHOES)

BU AYAKKABILAR YİNE VICTORIA'S SECRET'DAN. YİNE HARİKA MARKALARIN HARİKA MODELLERİ VAR.HEPSİNİ ALMAK İSTİYORUM HEPSİNİİİİİİ:-(((

BEĞENDİKLERİMİ SEÇİP RESİMLEDİM.DAHA DA ÇOK BEĞENDİĞİM VAR DA HEPSİNİ BİR DEFADA PAYLAŞMAYAYIM DEDİM.DETAYLAR VE ALIŞVERİŞ İÇİN TIK TIK:-)

Those shoes are from Victoria's Secret. All of them are very beautiful.I would like to buy whole of them:-(
Anyway I have chosen my favourites' which are as below. You can see the other models from HERE.CLICK CLICK PLEASE...


BU ZİGZAG TOPUK N EKADAR DEĞİŞİK VE HOŞ DEĞİL Mİ? FİYATI DA ÇOK UYGUN BENCE.İNANMIYACAKSANIZ AMA 89-USDOLAR.

3 yorum:

  1. zigzag topuk çok ilginçmiş gerçekten, fiyat da süper.. bir alıcı gözle bakmak lazım victoria's secret sitesine..

    güzel yorumlarınız için teşekkürler, elbette ben de sizi takip ediyorum.. :)

    bu arada, papi ne demek? profilden anlayamadım, iki papi arasındaki bağlantı...??

    sevgiler! :)

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. wear a smile'cım ben de çok tşk.ederim.
    Papişin hikayesine gelince: Biz resimdeki 2 genç:-)) biribirimize hep papatyam papatyam diye hitap ederdik.Zamanla bu papatyam yerini Papi, Papiş gibi kısaltmalara bıraktı.Yaklaşık 13 yıldır birbirimize heryerde isimlerimizden ziyade Papim, Papişim diye hitap eder olduk, öyl ekaldı işte:-))

    YanıtlaSil
  3. ayakkabı ayakkabı herhalde bir kadının dayanamadığı tek konu buradaki modelleri görünce insanın içinden varını yoğunu ayakkabıya vermek geliyor..:) bayıldım hepsine özellikle ortadaki önü sırf taşlı olana..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...