Sayfalar

19 Mayıs 2011 Perşembe

PINAR ALTUĞ'un "ÇOCUKLAR DUYMASIN" dizisindeki KIYAFETLERİ

Benim nedense Pınar Altuğ'a Türkiye Güzeli seçildiği günden beri bir sempatim var.Kıyafetlerini ve günlük hayatındaki giyim tarzını da çok beğeniyorum.Kendisini de çok beğeniyorum.Bazen Çocuklar Duymasın dizisini sırf Pınar'ın kıyafetleri için izlediğimi söylesem yalan olmaz.

Bu yüzden de kendisinin dizide giydiği bazı parçalardan kolaj yaptım.İlgililer buraya:-))

RESİMLERİ BÜYÜTMEK İÇİN ÜZERİNE TIKLAYINIZ.













12 yorum:

  1. süper hatun valla. beğenerek takipteyiz =) ne giyse yakışıyor

    YanıtlaSil
  2. Dimi tubitos:-)) aynen öyle ben de beğeniyorum hatun kişiyi:-)

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuzdan inanılmaz bir enerji aldım. Bir gün umarım ben de sizin gibi keyifli olabildiğim bir şehire yerleşirim. Oldukça doğru bir karar vermişsiniz şu an size çok imrendim! Bir ömür boyu ailenizle dilediğinizce huzur dolu yaşamanız dileğiyle..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Beyaz Büyü,
    Çok tşk.ederim.Gönülden söylüyorum inş.sizde birgün istediğiniz yerde olursunuz.Allaah sizin de gönlünüze göre versin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ben bu kadını sevmiyorum papiş, ama tabikide çirkin diyemem ama ben kesinlikle ve kesinlikle elektrik alamıyorum bu kadından daha ilk çocuklar duymasın dizisi yayınlandığından beri yani bi 8-9 senedir bana yapmacık geliyo aslında kimseyi sevmiyor ama seviyor gibi görünüyor bana göre..:)

    YanıtlaSil
  6. Nesrincim,
    samimiyet konusunda haklı olabilirsin.Bende öyle düşünüyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bence her geçen yıl daha da etli butlu türk kadını oluyor. zayıfken daha avrupai bir çizgideydi. ben baştan sonra uyuz oluyorum desemm???

    YanıtlaSil
  8. @Modavesaire, tabii ki uyuz olabilirsin.Sonuçta hepimizin sevdiği ya da sevmediği insanlar, oyunculuar v.s. var.UYuz olmak veya sevmemek de senin en doğal hakkın:-) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. son bölümdeki tuniğimsi elbise çok hoşuma gitti en son kıyafetleri de yayınla panpiş...Şimdiden teşekkürler.. :\

    YanıtlaSil
  10. @Adsız, lütfen Panpiş demeyin banaaaa:)) Ben Panpişden çooookk önce "Papiş" idim ama yaaa:))Son kıyafetlere de el atacağım da yıllık izindeyim, izin dönüşü onları da yayınlarım:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. super guzel bir kadin fizigiyle kiyafetleriyle cok begeniyorum 98.bolumdeki sari pantolonu ve gozluklu ustu nerdenmis aciklarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Güneş merhaba,
    Pınar Altuğ'un 98. bölümde giydiği gözlük detaylı tshirt'ü ve pantolonu Home Store'muş.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...