Sayfalar

15 Mayıs 2011 Pazar

KOZMETİKTE "YAZ AŞKI"

Sımsıcak günler bizi beklerken kozmetik ürünlerinde kendime göre aşk yaşadığım, tam da yaza uygun seçtiğim bazı ürünlere göz atmanızı istedim.


1) LANCOME ROSE DECO POWDER- 110-TL(LIMITED EDITION olarak sonbahar-kış için üretildi hala her parfümeri veya kozmetik standlarında var mıdır tam olarak bilemiyorum)
2) NARS GLOSS LIP PENCIL  NEW LOVER- 55-TL
3)GIVENCHY GLOSS INTERDIT - 57-TL

 OPI OJE-  31-TL

LANCASTER SUN AGE CONTROL- ANTI-AGING GÜNEŞ KORUMA SERİSİ(SOLDAN SAĞA) 103-TL, 82-TL, 79-TL, 80,50-TL



STILA COSMETICS, LONGWEAR LIQUID LIP COLOR


2 yorum:

  1. Yaz demek enerji demek, cıvıl cıvıl renkler demek. Aynen de yukarıdakiler gibi pembeler, turuncular, kırmızılar bizi bu yaz ışıl ışıl yapacak eline sağlık papiş.:)

    YanıtlaSil
  2. Iki parfumun de sisesini seviyorum, rose da sevdigim bir koku, ilk firsatta denemek lazim : )

    Bu arada mesajlarin icin sok sagol. Twitter i simdilik kullanmiyorum ama sana email attim, detaylar orada : )

    Iyi haftalar

    Audrey Hepburn ve shoe severler :
    http://lilamoonlight.blogspot.com/2011/05/audrey-hepburn-books-and-my-shoes.html

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...