Sayfalar

13 Mayıs 2011 Cuma

2011 EN İYİ KADIN PARFÜM ÖDÜLLERİ

Marie Claire'in güzellik editörleri ilk defa dünya çapında yılın en iyi kadın parfümlerini seçmiş.Verilecek üç adet uluslararası ödül için yüzlerce parfüm yarışmış.
En İyi Kadın Parfümü Ödülü,
En iyi Kadın Parfümü Şişesi Ödülü,
Cesaret Ödülü.

Sonuca göre ise;

EN İYİ KADIN PARFÜMÜ ÖDÜLÜNÜ ALAN KOKU:



Tasarımcı Nicolas Ghesquiere, bu parfümle ünlü modaevinin ruhunu diriltmek istemiş.
Biberli bir dokunuşla süslenen bir buket menekşenin zerafeti, pudra, misk ve odunsu notalarla okşanıyor.

Parfümü Harvey Nichols, Beymen ve Brandroom'larda bulabilirsiniz.

CESARET ÖDÜLÜ ALAN KOKU:
Womanity -Thierry Mugler




Kadın duygularının, hareketlerinin ve tercihlerinin sembolü olan koku, taze ve alışkanlık yapan bir formüle sahip. Ruh halini değiştirebilecek kadar etkili olan koku, havyar gibi şaşırtıcı bir notayı incirle birleştirerek alışılagelmedik bir hava sunuyor. Özel notalarında kadın ruhunun anahtarını taşıyan koku kendinizi anlatmadan ifade edebilmenizi sağlıyor.

Sevil Parfümeri de ve diğer parfümerilerde bulabilirsiniz.

EN İYİ KADIN PARFÜMÜ ŞİŞESİ ÖDÜLÜ:

Voyage d'Hermes




ÖDÜL ALAN BU 3 PARFÜM ile finale kalan diğer parfümlerin listesi de şöyledir:

1)GUERLAIN - IDYLLE
2) YSL - BELLE D'OPIUM
3) CALVIN KLEIN- BEAUTY
4) PACO RABANNE- LADY MILLION
5) DIOR- J'ADORE L'OR
6) CHLOE-  LOVE CHLOE
7) GUCCI- GUILTY
8) GIORGIO ARMANI- ACQUA DI GIOIA

Kaynak: Marie Claire Dergisi, Mayıs 2011 sayısı.Tik.ler MC.

9 yorum:

  1. Merhaba Papis Style : )

    En sevdigim parfumum birinci olmus, demekki parfumden anliyormusum biraz : ) Sevindim. Balenciaga ve diger favori parfumlerimi sizinle paylastigim postum :

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2011/05/my-perfume-collection.html

    Iyi haftasonlari : )

    YanıtlaSil
  2. @Aylin demek ki dediğin gibi sen de bu işi biliyorsun.Kokusunu çok merak ediyorum açıkçası ve hemen senin bloga uğruyorum.Tşk.ler.

    YanıtlaSil
  3. birinci olanı ben de merak ettim doğrusu, kadın ve koku ayrılmaz iki parça...hani derler ya bir kadını kokusundan tanırsınız...:)

    YanıtlaSil
  4. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150294231671074&set=a.10150294225581074.335618.92103791073&type=3&theater

    YanıtlaSil
  5. BU YOLLADIĞIM PARFÜM İNANILMAZ BİR PARFÜM,BRANDROOM DA GÖRDÜM, DENEDİM,BİR KUTUDA 9 AYRI KOKUSUNU 7,5 ML HALİNDE ÇOK ŞIK BİR ŞİŞE İÇİNDE ÇANTANIZDA TAŞINIR VAZİYETTE YAPMIŞLAR

    YanıtlaSil
  6. @YASEMİN, YASEMİN'İM CANIIMM SEN DİYORSAN KESİN BAHSETTİĞİN PARFÜM DENEMEYE DEĞER.KOKUSU TAA BURALARA GELDİ DESEM:-)) TŞK.EDERİM GÜZEL PAYLAŞIMINA.

    YanıtlaSil
  7. balenciagani merak etdim.ama shu womanitynin notalari kafami karisdirdi.havyar ve incir bilemem artik dusundukce midem bulandi.ha bu arada favorim MiSS DiOR CHERRY l eau

    YanıtlaSil
  8. en sevdigimdir Balenciaga bilmiyordum brawo sevindim secilmesine :)

    YanıtlaSil
  9. Parfüm Çeşitleri oldukça kaliteli ürünlerden oluşuyor gerçekten

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...