Sayfalar

2 Mayıs 2011 Pazartesi

CHANEL ÇANTA ve AYAKKABI MODELLERİ (CHANEL BAGS and SHOES)

Bugün yine blogum için yazı hazırlarken bir ara nette o sayfa senin bu sayfa benim gezintiye çıkarken buldum kendimi:-))))

Ordan oraya derken kendimi CHANEL'in sayfasında buldum.Ah! girmez olaydım oraya, aahhh ki ne aahhhh:-(( Chanel çantası olanlar çok şanslısınız. Olmayanlar siz de benim gibi burdan  modellere bakabilirsiniz.

You know what I did today:-(( I just pop-in to the web site of CHANEL.When I saw the new season's models and alos the classics  I was going to lose my mind.The people who had  especially CHANEL bags rather than the shoes are very lucky. Anyway let's have a look to the CHANEL bags and shoes which are my favourite.














1 yorum:

  1. neden biz kadınlar bu kadar doyumsusuz değil mi?:) daha geçen gün 2 tane çanta almış biri olarak her gürdüğüme musallat olmak isterim ki ben .. biri bize dur desin bence:) özellikle kızılkahve rugan olanlara bittim....sevgilerle papiş...:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...