Sayfalar

6 Mayıs 2011 Cuma

BAŞLIK TEMA'M (HEADER THEME'S CHANGED:-)

Takip edenler bilir header'ımın (başlık) teması daha önce farklıydı.Sevgili ROCOCOSH öyle güzel HEADER'lar tasarlıyor ki sayfasına tıklayıp görmelisiniz derim.Dün kendisinden bana da bir tasarım yapmasını rica ettim ve o kadar çabuk yaptı ki çok sevindim ve çok şaşırdım.Oysa ki ben kendisi ne zaman müsait olursa o zaman yapmasını istemiştim.Çok sevgi dolu, enerjik, genç ve tatlı bir blogger arkadaşım daha oldu.Üretken, paylaşan, yardım etmeyi bilen, nezaket gösteren böyle tatlı blog sahiplerini ve gençleri görmek inanın beni çok mutlu ediyor ve gelecekten de daha umutlu oluyorum.

Ellerine sağlık ROCOCOSH'cum.Çok ama çooookk teşekkür ediyorum.Daha fazlasını görmek isteyenler ne duruyorsunuz  Rococosh'cuğumun bloguna lütfen, haydi tık tık:-))

My followers  remember that my header's theme was different. A blogger friend of mine whom is ROCOCOSH designs very nice headers.I requested her to design one for me and she did in 24 hours for me the above header.She is very kind, helpful, good looking and a young friend and also a blogger.

If you'd like to see her other header designs please pop-in her blog, CLICK CLICK PLEASE:)
Thank you very much indeed Rococosh.Thanks for beautiful header.

3 yorum:

  1. süper olmuş bayıldım valla ellerine sağlık ROCOCOSH...:)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuşşş oy çok sevindim güle güle kullan :)) birara yenisini tasarlıyım da renksel açıdan bloğuna uysun hiç onu düşünmemişim :(
    :****

    YanıtlaSil
  3. evet Rococshcum renksel olarak biraz daha geliştirrisen ve böyle ruj, kıyafet, makyaj malzemesi, ayakkabı v.s. de eğer ekleyebilirsen çok sevinirim.Eline sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...