Sayfalar

9 Mayıs 2011 Pazartesi

PUANTİYE ETKİSİ (POLKA DOT EFFECT)

Mart çıksın Nisan da hava ılınmaya başlar, Mayıs'da ise sıcakları hissederiz arkasından da ver elini YAZ! Mevsimlerin en tatlısı diye sabırla beklediğimiz "YAZ"bu sene kız bebekler gibi pek bir nazlı geliyor.

Doğa kendini yeniledi,şehirli kadın da yeni sezon da ortaya çıkan tüm güzel parçalarla havalara inat kendini yeniliyor.

Blog renkler, uçuş uçuş elbiseler-etekler-bluzlar, pudra tonları, pembeler, marin detaylar, yaz mevsiminin bana göre vazgeçilmez rengi BEYAZ,toprak tonları, çizgiler, pötikareler, puanlılar ve daha bir çoğu bu sezon da modayı kucaklıyor.

Bu sezonun 70'li yılların havasını yansıtan romantik dantel detaylarını, şifonlarını, piliselerini, nostaljik parçalarını ve en çok da puantiye desenlerini çok sevdiğimi belirtmeliyim.

Bu postumda da PUANTİYE DESENİN kıyafetlerimizde nasıl izler bırakacağını görmenizi istedim.



Puanlı Bandeau ve Ayakkabı: STRADIVARIUS
Sarı Bikiniler: BETSY JOHNSON( http://www.buckle.com/)
Pembe bilezik: JANE NORMAN




Şemsiye: CATH KIDSTON( http://www.johnlewis.com/)
Tokalar: ASOS ( http://www.asos.com/)
Güneş gözlüğü: TOPSHOP

 Beyaz üzerine siyah puanlı elbise: MARS&SPENCER
Fular: Stradivarius

Etek: STRADIVARIUS
Kırmızı puanlı ayakkabı: TOPSHOP


Elbise ve Bluz: TOPSHOP



Ayakkabılar(Soldan Sağa): MIU MIU, STRADIVARIUS, ZARA ve TOPSHOP

Çamaşır Takım: DEBENHAMS

Bluz: MARC JACOBS


Bikini : KYO

5 yorum:

  1. Heyooo yaşasın bayılıyorum puantiyeye :))

    YanıtlaSil
  2. kyo bikiniye bayıldım...



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @ Alışveriş Cini'cim ben de çok seviyorum ve çok nostaljik buluyorum.

    @wear a smile'cım her biri ayrı güzel ama kyo bikinin hem kırmızı hem puantiye oluşu çok şeker gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. Ahhh ben de bir puantiye hastasıyımdır :D hem çok şirin durduğunu hem de farklı bir hava kattığını düşünürüm. Dediğin gibi nostalji olayı da işin cabası.

    Puantiyeli her tasarı candır canandır :D

    *Bu arada bloguna bayıldım ^__^

    YanıtlaSil
  5. Puantiye ye bayılırım ki bir çok şeyimde olmuştur puantiyeli ama ben puantiyede kırmızı-beyaz veya siyah-beyaz olanını daha çok seviyorumm buradada MARS&SPENCER elbise ve KYO bikiniyi favorim seçtim bile..:)yaşasın cıvıl cıvıl puantiyeler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...