Sayfalar

7 Mayıs 2011 Cumartesi

BRIAN ATWOOD TASARIMI BİR AYAKKABIYA DAHA AŞIK OLDUM:( (I'M IN LOVE W/1 MORE SHOE BRANDED BRIAN ATWOOD)

Hani ayakkabı aşktır derler ya hakikatten de biz kadınlar için durum böyle...

Women's relationship with the shoes are indefinable. I mean it is a kind of endless love.We, women, always want more amd more shoes.

Sonu olmayan bir arzudur bu ayakkabılara olan sevdamız. Aslında ben öyle aşırı ayakkabı delisi olduğumu düşünmüyorum.( eşim her ne kadar aksini iddia etse de, başka ayakkabı canavarlarına baktığımda kendimi daha iyi durumda görüyorum).Ama bir ayakkabıyı da çoookkkk beğendiysem, rüyalarıma girecek kadar ise hemen almak, sahip olmak istiyorum.

Christian Louboutin, Giuseppe Zanotti ve Jimmy Choo en ama en sevdiğim ayakkabı tasarımcılarıdır.Her kadının yüreğinin bir kenarında veya ayakkabı dolabında mutlaka bu markalardan en az birine yer vardır.Kışın bootielerini de çok sevdiğim bir ayakkabı  tasarımcım daha oldu ve liste dörtlendi. Veeee ben bugün onun bir ayakkabısına aşık oldum:-(
Kimin biliyor musunuz bu harika model? Cevap veriyorum: BRIAN ATWOOD.

I love the designs of Christian Loubotin, Giuseppe Zanotti and Jimmy Choo too much.Many women have at least a pair of shoes mentioned above brands in their dressing rooms or in their heart:-)) Today I  have added one more designer's shoes to my list which is BRIAN ATWOOD.I'm in love with the following shoe at first sight:-))

Gelelim çok beğendiğim pabucun fotoğrafına ve diğer  favorim olan BRIAN ATWOOD modellerine...
Nasıl ama dediğim kadar var değil mi? Bu pabuç( modeli CLAUDETTE  diye geçiyor) Beymen'de de satışta var şu anda:( Fiyatı ise: 1.845,00-TL.

Bu da benim beğendiğim CLAUDETTE modelin diğer pudra tonu...

Below is the other models pertaining to BRIAN ATWOOD designs.




Siz de bir çift BRIAN ATWOOD ayakkabınız olsun istiyorsanız BURAYA BAKABİLİRSİNİZ veya NET-A-PORTER'a uğrayıp online alışveriş yapabilirsiniz bile.

2 yorum:

  1. hepside birbirinden hoşşş!=)

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika ama senin favorin olan çok avantajlı bir pabuç, çünkü renkler o kadar hoş ki bir çok kıyafetin altına giyilebilir.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...