Sayfalar

6 Mayıs 2011 Cuma

ANNE OLMAK VE DÜNYANIN EN GÜZEL HEDİYESİ (To being a mum and mother's day gift:-)

Oğlum Ali'nin Anneler günü için bana yaptığı hediyesi...Buzdolabı magneti yapmış okulda:-))
 
Hediyenin ilk paket halinden son açtığım haline kadar fotoğraflayıp sizinle paylaşmak istedim.Çok güzeller çoookkk.Anne olduğuma zaman zaman hala inanamıyorum.Çok değişik bir duygu, çok güzel bir duygu...
 
 Dünyanın en güzel hediyesi çocuklarımız zaten.Allah eksikliklerini göstermesin ve isteyen herkese versin...
 
My son, Ali's mother's day gift which he's prepared at kindergarden.I took the photos from the beginning to the end.It's a lovely fridge magnet, isn't it? The kids are the most beautiful presents in the world.To being a mum is a very different, sensitive and great feeling. I celebrtae the mother's day to all  mothers' in the world.
 

 
 

3 yorum:

  1. ayy yerim ben onuuu :))bayıldım bloguna canıımmm takipteyim artıkk :))

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş bunlar yaa paketide harika, ne güzel ne mutlu sana inşallah bende bu duyguyu birgün tadabilirim, bu yüce duyguyu tatmanın tadını çıkar papişim:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş :) çok şeker :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...