Sayfalar

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Christian Loubotin "Pigalle Plato"

Christian Loubotin "Pigalle Plato"




Duydum ki sivri burun pabuçlar yine moda!!! Demedi demeyin:)) Eğer ben sivri burun pabuç giyeceksem sadece ve sadece yukardaki LOUBOTIN modelleri giyerim o kadar.Her rengini istiyorum ama bennnnnn:))

Christian Loubotin "Pigalle Plato" by Papis Style featuring christian louboutin pumps
Christian louboutin pumps
$715 - shopsavannahs.com

Christian louboutin pumps
$715 - shopsavannahs.com

Christian Louboutin high heels
$695 - net-a-porter.com

Christian Louboutin high heels
$695 - net-a-porter.com

Christian louboutin pumps
$695 - saksfifthavenue.com

Christian louboutin pumps
$695 - saksfifthavenue.com

Christian Louboutin high heels
495 EUR - luisaviaroma.com

5 yorum:

  1. ten rengi ve siyah benim de wish list'imde var :)
    hadi bakalım kısmet ;)

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Wear a smile benim list'de de kırmızı öncelikli:-)) çok güzeller ama dimi.Takıldım ben bunlara:-((

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle keskin hatlı ve seksi bir ayakkabı bende çok beğendim bence bu ayakkabıyı giyen bir kadın zarifliğin yanı sıra çekiciliğini saklayamayacak derecede ön plana çıkacaktır. Bende istiyorummmmmm:)

    YanıtlaSil
  4. hiç sevinmiyorum sivri topuk modası döndü diye. Sivri topukta ayaklar kocaman duruyor hiç sevmiyorum :) Ama çok güzeller tabii ki o ayrı :)

    YanıtlaSil
  5. @Glittering Secrets'cım ayakları kocaman gösterme konusund açok haklısın.Nasıl giymişiz bilmiyorum.Am abunlar o geçtiğimiz yıllarda giydiklerimiz kadar uzun ve sivriiii burunlu değiller. O yüzden giyersem ancak bunları giyerim:-)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...