Sayfalar

11 Mayıs 2011 Çarşamba

FLORMAR'IN Kusursuz Makyaj YARIŞMASINA OY VERİN


Öz be öz yeğenim BİRCE GÜL Flormar'ın düzenlediği yarışmada finale kalan 10 kız arasında. Sizden ona daha çok oy vermenizi rica etsem.Ama hak ediyor haksız mıyım? Yoksa kuzguna yavrusu anka kuşu mu görünüyor:-))

YAPMANIZ GEREKEN Önce facebooktaki linke http://www.facebook.com/kusursuzmakyaj?sk=app_6009294086#!/media/set/?set=a.170965212959966.41102.110705882319233 gidip sayfayı BEĞEN yapmanız ardından FOTOĞRAFLAR kısmında Birce'nin aşağıdaki resmini BEĞEN yapmanız.Bu kadar.Desteğiniz için şimdiden teşekkürler.

Birce Gül'ün resmi için ilgili direk LİNK ise BURDA!!!

Veya http://www.kusursuzmakyaj.com/ bu adresten de oylayabilirsiniz.

Adriana Lima'mı benim kuzum mu:-))Ne eksiği var ondan daha bile güzel benim papitam:-))


4 yorum:

  1. kesinlikle oylarımız birceyeeee

    YanıtlaSil
  2. akşam evden hemen yapacağımm hakediyor birinciliği çok cici güzel bir kız:))papişine benzemiş..:)

    YanıtlaSil
  3. @Modaliza'm çok tşk.ederim.Canımsın.

    @Nesrinim, sen zaten benim 1 numaralı takipçim.Herşeye anında el atan canımsın.Tşk.ederim hepinize desteğinizden ötürü.

    YanıtlaSil
  4. maşallah hiç bir eksiği yok wala.oylar birceye tanıdıklarıma söyledim onlarda verdi oyları kuzum inş. birinci olacak;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...