Sayfalar

16 Mayıs 2011 Pazartesi

KÜÇÜK SIRLAR 39.BÖLÜM

Ben bu "Küçük Sırlar" dizisini pek bir beğenerek izliyorum.Kızlar ne giymiş, nasıl makyaj yapmış, sonra Ayşegül'ün entrikaları ve cin fikirleri, Arzu'nun kıskanç tavırlarının altında yatan sevgi açlığı, Biricik'in tarzı dizi de çok hoşuma giden kısımlar arasında:-))

Bu kez biraz geç oldu ama 39.bölümden bazı kareleri yayınlıyorum.Ancak neyin nerden alındığını henüz öğrenemedim.Öğrenir öğrenmez bu posttan bildireceğim.(Sevgili AYCHI bana sağolsun yorum kısmından elbiselerin nerden olduğunun bilgisini vermi.Çok tşk.ederim kendisine.AYCHI'nin bloguna burdan bakın derim.

Ayşegül'ün elbisesi: KÜÇÜK SIRLAR BY ADL(ADİL IŞIK)




Su'nun elbisesi:KÜÇÜK SIRLAR BY ADL(ADİL IŞIK)

 

Su'nun elbisesi:KÜÇÜK SIRLAR BY ADL(ADİL IŞIK)

Su'nun elbisesi:KÜÇÜK SIRLAR BY ADL(ADİL IŞIK)


2 yorum:

  1. suyun yeşil ve turuncu elbisesi, birde desenli arkası turuncu olan elbise. Aysegülünde puantiyeli elbisesi adl de satılıyor tatlımmm:))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aychi'cim ne iyisin, çok tşk.ederim canım sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...