Sayfalar

4 Mayıs 2011 Çarşamba

Ooo PİTİ PİTİ KARAMELA SEPETİ ( CHECKED DETAILS AND PATTERNS)

Minik kareleri yazın da heryerde fazlasıyla göreceğimize emin olabilirsiniz. Pötikare midir pitikare midir benim hala tam olarak emin olamadığım pöti-pitikareler:-) başlığımda da görüldüğü üzere bana çocukluğumun "Ooo piti piti- karamela sepeti-terazi,lastik,cimnastik - Biz size geldik bitlendik - hamama gittik temizlendik"....diye devam eden tekerlemesini hatırlatıverdi. Yine bana pötikareler pikniği ve baharı da hatırlatmaktadır:-))

You can see the little checked details on many models during this summer.Designers are inspired by  these checked patterns on their designs. You could see on shoes,bags, dresses and on many details.


Checked patterns remind me the picnic and the spring:-))


Below is my favourite models.


Pötikareden birçok tasarımcının ilham aldığını ve tasarımlarına da bu deseni çok güzel yansıttıklarını görmekteyiz. Ben  hep severdim ve bu sezon için gördüklerimi de çok sevdim. Ayakkabıdan gömleğe, çantadan gözlüğe bu sevimli mini mini kareler her yerde...

Size en beğendiğim pötikarelerden küçük bir derleme yaptım.



Kırmızı  pötikare çanta ve Dolgu topuk ayakkabı: D&G



Elbise, Hasır pötikare detaylı clutch ve dolgu topuk pabuç: STRADIVARIUS
Elbise: VIVIENNE WESTWOOD



Soldaki gömlek: TWIST, Sağdaki gömlek : ZARA

Soldaki Mavi pötikare elbise: VIVIENNE WESTWOOD, Sağdaki tulum: D&G


Gömlekler: TWIST

1 yorum:

  1. Ben bayılırım pitikareye heleki kırmızı beyaz bir pantalonum var ucuzluktan almıştım kırmızı beyaz pitikareli seneler geçti hala vazgeçemiyorum atmaya kıyamadığım bir parçam. İşte pitikarenin modası hiç geçmiyor her sene köşeden bucaktan hayatımıza giriveriyor:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...