Sayfalar

5 Haziran 2012 Salı

KAZ DAĞLARINDA BİR KÖY

Dün Kaz Dağlarının eteklerinde Ayvalık'a 1 saat 15 dakika uzaklıklta olan harika bir yere gittik.Yolu bu taraflara düşenlerin mutlaka gitmesi ve görmesi gereken bir yer. Aslında burası kesinlikle köy falan değil. İnanılmaz güzellikte butik oteller ve yine daha profesyonel tesisler de var. Tamamen çam ormanlarının içinde denize yaklaşık 6 dakika süren mesafede olan bu yerin adı: "Yeşilyurt Köyü".Hatta geçen yıl "Karadağlar" dizisi burada çekilmişdi.

Biz sık sık Şahmeran Konak'a gider, konaklayacaksak da yine orayı tercih ederiz.Daha detaylı bilgi için ŞAHMERAN KONAK'ın web sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Artık sahibi Sema hanımla da arkadaş gibi olduğumuz için bir gün önceden kendisini arayıp, geleceğimizi haber verdik. Yine her zaman ki gibi harika hazırlanmış bir kahvaltı masası bizi bekliyordu. Masadaki herşeyi Sema hanım kendisi hazırlıyor. Tüm reçelleri, zeytinleri, peynirleri(sanırım tereyağ hariç) herşeyi kendi hazırlıyor ve misafirlerine ikram ediyor.




Bu güzel kahvaltının hemen ardından bu harika sunumla ikram edilen Türk Kahvelerimizi yudumladık.


Daha sonra çevreyi keşfe çıktık. Doğanın güzelliğini, yerin sükunetini size tarif edemem. Beni anlamanız için gidip görmeniz lazım:) Etraftaki diğer fotoğraflardan önce ŞAHMERAN KONAK'ın öndeki küçük ama sevimli bahçesinde çekilen bir kaç fotoğrafımı paylaşmak istiyorum.




Çiçeklerin ve renklerin güzelliği. Ahhh aahh! daha profesyonel makine olacaktı ki o güzellikler ayna gibi görünsün:)


Kahvaltı ettiğimiz terasın karşıdan görüntüsü



Yine kahvaltı ettiğimiz terasın ön cephesinden objektifime gülümseyen canım ablam:) Onun blogunu da isterseniz BURADAN takip edebilirsiniz( WOMAN and HUMAN)



DEVAMI YARIN:) BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİN ASIL GÜZEL FOTOĞRAFLAR, GÜZEL ANLARIN OLDUĞU KARELER YARIN:)


12 yorum:

  1. egemin heryeri ayrı güzel yaa...yarınki fotoları merak ediyorum,eminimm çok güzeldirrr : buarada resimlerde çok tatlısın benim canım bacım :)

    YanıtlaSil
  2. A o sofranin guzelligi, ne yaptin bana, o kadar ozledim ki turk kahvaltisini : ) Harika bir yer cidden, cok huzurlu, yarinki postunu merakla bekliyorum : )

    YanıtlaSil
  3. böyle önerileri seviyorum canım.referans olduğu için dikkate alıyorum.harika bir masa.çok huzurlu bir mekan olduğu belli

    YanıtlaSil
  4. yaa ayvalık deyince içim eriyor ben bir ayvalık sarımsaklı aşığıyım tüm tatillerimiz orada geçer başka biyer aklıma bile gelmez .bende sizin gibi ilerde oralara yerleşmek istiyorum çok şanslısınız :)

    YanıtlaSil
  5. Ah bilmez miyim, şahmeran konak, kekik, manici kasrı, öngen country, meydandaki gözlemeci, yolu havası suyu manzarası, ama keşke böyle reklamını yapmasak da bu güzellikler istila edilmese!

    YanıtlaSil
  6. zaten karneleri vermişim, herkes tatil moduna girmiş, ben sabahtan beri 4+4 ile ilgili seminerin derdindeyim.
    29 hazirana kadar 4+4 ile geçecek günlerim.
    sabah 9 öğlen 2 arası eğitimdeyim.
    sürekli.

    diğer taraftan bloglarda tatil postları görmeye başladım...
    fena canım çekiyor.
    ama napalım. 1 temmuza kadar bize nefes almak yok.
    kafalar karışık.
    bu gün açıklanaca okulların ne olduğu.
    ben hangi okulda göreve başlayacağım eylülde onu bile bilmiyorum.
    gittiğin yerler çok imrendirici görünüyor.
    beni acayip etkiledi bu post.
    hem de o kadar ihtiyacım var ki...
    yoruldum bütün yıl.
    tam yorgunlukları atma zamanı.

    kardeşin de çok hoş bir bayanmış...
    sevgilerimi yolluyorum. özenirim hep kız kardeşi olanlara.
    sefan olsun canım arkadaşım.
    allah bize de kısmet etsin gezebilmeyi :(((

    bu arada atilla saral hala yakışıklı valla.

    keyfiniz bol olsun.
    seviyorum seni...

    YanıtlaSil
  7. @balgözlükız, Tuğçecim Ege gerçekten ayrı güzellikte.Fotoğraflarda beni beğenmene de ayrıca teşekkür ederim. Sıfır makyajlı halimi de gördünüz:))

    @Lila, Aylincim dilerim ilk fırsatta buralara gelip sen de bu güzel kahvaltıdan edersin.

    @Pembe Fiyonk, sağol canım. İnsanlar bazen yeni keşifleri, yerleri tecrübe edenlerden öğrenince daha bir gidesi geliyor değil mi?

    @Design Lover, umarım dilediğin gibi sen de buralara gelip yerleşebilirsin.

    @Alışveriş Danışmanı, aslında haklısın ben de senin gibi bu tarz yerlerin bakir kalmasını fazla keşfedilmemesini tercih edenlerdenim. Ama bir defalık beni mazur gör:) sevgiler.

    @Elifciiiimm,Allah yardımcınız olsun ve biz velilerin de. Kafalar çok karışık. 2 öğretmen arkadaşım var burada.Onlar da daha önce söylemişti. senin gibi haziran sonuna kadar seminerde olacaklar. Hala hangi okullara verilecekler onlar da bilmiyor ve çok huzursuzlar.Umarım hepiniz için en hayırlısı olur.

    Çok haklısın, siz öğretmenlerin uzun yaz tatili yapmaları mesleğiniz icabı ile hakkınız.Hoş artık sizin tatillere de gözünü dikti bazıları. Ondan da rahatsızlar ya. Kırpa kırpa şurda 1,5 ay kadar bir tatilini zolacak zaten. Onda da inşallah bol bol dinlenebilir, huzurlu ve keyifli vakitler geçirirsin.

    Ablam için söylediğin güzel sözlerine de çok teşekkürler. İnsanın bir kız kardeşi olması gerçekten çok daha ayrıcalıklı ve güzel bir şey. Ben de seni seviyorum Elifim.

    YanıtlaSil
  8. İnsan sanırım o kahvaltıyı yemeye kıyamaz :)) nasıl güzel bir yer kaz dağları ve şahmeran konak nasıl özenli oya gibi işlenmiş o sofra bayıldım bayıldııım :)

    YanıtlaSil
  9. o kadar çok seviyorumki oraları, küçükkuyu'ya ,zeus altarına, assos ve altınoluk'a ve yeşilyurt köyüne hemen hemen her yıl geliriz, bu sene gelemedik sadece. şimdi oralarda olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  10. ayyy içim eridi sayende sağol yanii:((
    ben böyle yerlere,tarih dolu,mis kokan yaşanmışlıklarla dolu yerler hep duygulandırmıştır beni:((
    cafeleri merakla bekliyorum cici vakit kaybetmeden gönder bize lütfen

    YanıtlaSil
  11. baktım baktımmmm seni göremedim sonra ne göreyim ordaymışsın !

    çiçeklere karışmışsın yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. owwww kahvaltıya geeel.. ne kadar uzun zaman oldu böyle kahvaltı etmeyeli acaba :S

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...