Sayfalar

25 Haziran 2012 Pazartesi

Papişgiller Cunda'da buluştu:)

Bilmem biliyor musunuz ama bu blogu ilk açtığımızda güya Sedoş'umla(yani canım papatyam, kısacası Papiş'imle) beraber postlar yapacaktık. Hatta o yüzden de blogun header'ı Papiş Style by H&S olarak yapıldı ve öylece kaldı:)  Ama onun İzmir'de iş bulup,  buralardan gitmesi ve çok yoğun çalışması sebebi ile ben tek başıma bloglar oldum:)

Hafta sonu için de Cunda'ya geldi. Akşam onunla beraber keyif yaptık. Tabii bu kez ikimizin fotoğrafını güzelce çekecek bir kul bulmak zor olunca çok da fotoğraf çekilemedik. Benim bu fotoğraf çekecek insan bulma sorunuma sanırım 1 yıl kaldı. Oğlum Ali büyüsün o bu işi çözecek diye düşünüyorum:)



Alikomun kafası da çıkmış. İşte fotoğraf çekmekten anlamayan kişi ne denk gelirse basmış deklanşöre:) Olsun benim küçücüğümün de kafası çıkmış olsun ablaları:)


Bu bileklikleri Sedoş'um yeni yapmaya başladı. Meşhur blogger bileklikleri:)) Bana da yaptı, Daha da farklı modeller yapacak. O kadar çabuk ve hızlı yapıyor ki.


Ben yanımda oğluşuma bakarken Sedoş beni çekti. Yarı haberli, yarı habersiz bir fotoğraf yani:)

12 yorum:

  1. hülyaam yine çok hoşsun ...maşallllaaahhh...

    YanıtlaSil
  2. ay burdan da eksik kalmiimm :) ikinizede bayıldım,özellikle o bileklilklereeee:))

    YanıtlaSil
  3. Cok hos cikmissiniz ikinizde:)

    YanıtlaSil
  4. ayyy az geldi bu kadar fotoğraf ama neyseeee,idare edeceğim artık:)
    canım benim harika görünüyorsunuz,mutluluğunuzda yüzünüzden okunuyor resmen...bilekliklerde süper görünüyor ama ben kolyeye bittim resmen:)

    YanıtlaSil
  5. Hulyacim, kavusmussunuz ne guzel. Seda nin elbisesinin rengi cok guzelmis. Senin de romantik straplez elbiseni kolsuz denimle kombinlemen orijinal olmus. Ali eminim bu resim isini cok guzel kiviracak : ) Mor dallari ben goturdum oraya, sus olarak biraktim mekana yakisacagini dusunup, supermarkette bulmustum birkac sene evvel : )

    YanıtlaSil
  6. Geçenlerde "H" yi biliyorumda "S" nereden geliyor acaba die düşünmüştüm, bugün cevabını almış oldum;)

    İkinizinde elbisesi efil efil çok güzel.

    Buarada Teyzenin isminide çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  7. Hulyacigim, Sedosun ve senin sikligina diyecek lafda kalmadi. Diger sevgili yorum bırakan arkadaşlarla hemfikirim.

    Yalnız birşey merak ettim. Papişlerini beğendim ama net göremedim. Yeni sezon mu? Acilen bu tarz birşey bulmam lazım.

    Habersiz başkalarının resmini çekmeye bayılırım. sonuç genelde güzel olur. Tıpkı senin resmin gibi.

    xxxxxxxx

    YanıtlaSil
  8. @Elifcim, canım çok teşekkür ederim arkadaşım.

    @balgözlü Tuğçecim, çok teşekkür ederim. İstesen sen de yaparsın valla o bilekliklerden çok kolay cidden:)

    @zeys, beğenmene sevindim, çok teekkürler canım.

    @Bakteriii, sen ne sevgi dolu insansın. Teşekkür ederiz canım.Kolyeyi 2 ay kadar önce Forever New'dan almıştım. Madem çok beğendin varsa eğer belki sen de bulursun.

    YanıtlaSil
  9. @Aylincim, çok teşekkürler canım.Evet Seden'in elbisenin rengine ben de bayıldım çok güzel di mi hele bronz tende çok hoş duruyor.Yakından daha da canlı bir renk. Fotoğraf makinesi ancak bu kadarını verebildi işte:))

    @Pinky Fashion, Aysuncum ikimizin de elbisesini beğenmene sevindim. Teşekkürler güzel Aysun.

    @Zelish'im canım çok teşekkür ederim. Ne güzel şeyler demişsin.

    YanıtlaSil
  10. aaaah Cunda ah! nasil da ozledim.

    evet evlendim yaklasik 10 gun once :)

    sevgiler,

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Habersiz fotograf en sevdigimdir her zaman:)

    YanıtlaSil
  12. ınsallah bulusursunuz hep boyle ama cok uzulur ınsan..hahha foto cekene tesekurler o basını yerım kuzunun ben ..ıkınızde cok tatlısınız cok guzelsınız ..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...