Sayfalar

27 Haziran 2012 Çarşamba

Küçük bir hayal kurdum:)

ZAZ'ın bu akşam ki İstanbul konserine gitmeyi çok istedim ama kısmet olamadı.Madem gidemedim ben de  aşağıdaki videodaki şarkısıyla küçük bir hayal kurdum. Buyrun hayalimi okumaya ama aynı anda videoyu da mutlaka dinleyin lütfen!



Tam da yaz akşamı için çok uygun değil mi? .



"Plajdan çıktık, duşumuzu aldık, giyindik, süslendik, hafif parfümlerimizi sürdük, uçuş uçuş elbisemizi giydik. Santorini Adasındayım, kaldığım otelin  barından 1 kadeh blush'ımı aldım ve tam da burada  gün batımını izliyorum ve yanında bu şarkıyı dinliyorum." Çok mu şey hayal ettim acaba, ya da çok mu şey istedim desem bana kızar mısınız? :))





Hadi sen de ordan zaten tatil yerinde yaşıyorsun diye düşünmüş olabilirsiniz ama insanoğlu işte, hep daha fazlasını istiyoruz:) Değişik, başka güzel yerler görmek istiyoruz. Tabii yüzlerce, milyonlarca kez şükür ki Santorini'ye gidemesem de çok güzel bir yerde yaşıyorum.

Hepinize çok güzel bir yaz, daha iyi ve daha  güzel tatiller diliyorum.Sevgiyle kalın 

13 yorum:

  1. Canim ya Insallah beraber gideriz oralara! Ne guzel olur dimi.

    Ama yemin ederim ikinci resimdeke hatunu sen sandim. (Genelde once resimlere bakarim sonra yaziyi okurumda)

    Video yuklenmemis. Mumkunse sarkinin adini yaz youtubeleyeyim.

    xxx

    YanıtlaSil
  2. Simdi oldu nedense videoyu gordum. Pardon :)

    xxx

    YanıtlaSil
  3. bende betwinus gizemde gördüm santorini yi sanki büyülü bir yer nasıl güzel her detay
    bende çok gitmekistiyorum özellikle gün doğumu ve batımı ahha ahh gönül neler istiyor :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ahhhh ben de varim bu hayale, sarkiyi da dinledim, cok guzel bir hayal oldu, insallah gerceklestiririz yakinda : )

    YanıtlaSil
  5. Henüz tatile çıkamamış birinin böyle postlar okumaması gerektiğini düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Cnm inş. bu hayalin gercek olur ve gidersin buraya :) cok dinlendirici biryer gibi gozukuyor. bıraktıgın guzel yorumlarını okudum bende biraz once cok tesekkur ederim hepsine. Cath Kidston açmaz burada,zaten İngiltere dısında sadece Japonyada varmıs. burda pahalı kacar orası bide pek alıcısı olmaz diye dusunuyorum. bizim hnm lar daha cok taşlı-altınlı havalı ev ürünlerini begeniyorlar (home sweet home vs gbi) . sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  7. Gecen sene evlenen arkadasim Simay (Papisim izmirdeki dugun) Santoriniye tatile gitmislerdi. Gercekten cok begenmisler, benimde gel;ecekteki planlarimin arasinda var.

    YanıtlaSil
  8. sizin o tarafa hiç gelmedim ama eminim orası da çok çok güzel bir yerdir

    YanıtlaSil
  9. ben oradasın sansım super dedım aaaaaaa sonunda hayalmıs sınır oldum:))

    YanıtlaSil
  10. @Zelish, olu rmu olur di mi? Gün doğmadan neler doğar. İnşallah canım. Resimdeki hatunu ben sanan başka arkadaşlarım da olmuş yalnız değilsin:))

    @İzlemcim, aynen gönül çok şey istiyor ama olduğu kadar napalım. Yeter ki sağlık olsun.

    @Aylincim, inşallah canım.

    @Pinky Fashion, Aysuncum çok haklısın. Kusura bakma ama napiiim:)) Dayanamadım paylaştım işte.

    @Rainbow Gatherer, Gökçecim, sağol canım, inşallah. Allah herkese gönlündekileri kısmet etsin.

    @Velevki Tuğçeeeem, harika bir şarkı valla.

    @Seraaapppp, belki hep beraber dördümüz gideriz neden olmasın:)) Sen, ben,Tuğçem ve Pelinim.

    @Gülümse, buralarda çok güzel yerler ya da ben çok sevdiğim için bana güzel geliyor kim bilir:))

    @Kokosss Kelebek, canımsın yaaaa:))

    YanıtlaSil
  11. Çok şey istemıyorsun bence, hatta aynısından ben de istiyorum, Santorini dünya üzerinde en çok görmek istediğim birkaç yerden biri. Ama çok güzel bir yerde yaşadığın doğru hatta o güzel Cunda'ya gelebilirim belki bugün yarın, bana telefonunu mail atabilir misin? Baktım bende yokmuş :(

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. şarkı nefis...hayal nefis...bende secret ysptım:)))umarım en yakın zamanda Santorini'ye gider bu hayalimizi gerçekleştiririz.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. ayy umarım en kısa zamanda gidebilirsiniz :) müthiş bir yer gerçekten, bol bol fotoğraf çekilesi, gün batımına karşı kahve içilesi :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...