Sayfalar

5 Temmuz 2012 Perşembe

Huzur Yerim "Ada Camping"

Cunda Adası'nda denize girmek için benim çok çok huzur bulduğum iki yer vardır. Bunlardan birincisi "Ortunç", diğeri ise "Ada Camping"dir.

Dün biraz sessiziliğe ihtiyacım olduğunu hissettiğimden Ada Camping'e gittim. Sadece denizi izlemek, fazla konuşmamak, kitabımı okumak, bol yüzmek ve güneşlenmek için Ada Camping ideal yerdir benim için.

Cırcır böceklerinin sesleri, denizin kıyıya hafifçe vuran dalga sesleri bile bazen bana kafamı dinlemek için yeterli oluyor. İşte burada da tüm bunlar mevcut. İnsan sayısının az olduğu gelenlerin çoğu yabancı turist veya sosyo-ekonomik ve kültür düzeylerinin yüksek olduğu insanların tercih ettiği yerlerden biri olduğu için %100 memnun kalacağınıza garanti verebilirim.

Aynı zamanda karavanla tatil yapanların da çok tercih ettiği yerlerdendir. Bungalovları seviyorsanız yine doğru adrestesiniz. Lafı fazla uzatmadan daha detaylı bilgiye bakmak isterseniz mekanın web sitesini ziyaret için sizi BURAYA alalım.

Yalnız çok küçük eleştirim olacak. Ben Ada Camping'e yaklaşık 12 yıldır her yaz giderim ama mutfaklarında ve yemek lezzetlerinde ve hatta menülerinde bir arpa boyu yol alamadılar. Yemek lezzeti çok ahım şahım değil. Mezeler , kalamar Cunda adasına göre bence biraz zayıf. Bunu neden söylüyorum? Cunda gibi bir yerde her şey denizden tazecik çıkarken, bir çok restaurant'da lezzetler ve mezeler çok güzel iken buranın olduğu yerde sayıklaması beni biraz üzüyor. O menüye hamburger, gözleme, ev mantısı v.b. gibi küçük ilaveler yapsalar ve lezzeti üzerine farklı aşçılardan yardım alsalar çok daha süper olacak. Eğer işletmecilerinden biri beni okuyorsa kusura bakmasın. Yer süper, her şey nefisss ama hizmetteki küçük eksiklikliklerde giderilse tam 10 numara olacak:)





Alttaki fotoğrafta  benim küçük Spiderman'im de objektife denk gelmiş ablaları:))


18 yorum:

  1. Cidden cok huzurlu bir yer, agaclar ne guzel plajin ustunde. Nasil ozledim turkuaz sularda yuzmeyi, bizim ege sahillerimizin yeri bambaska, benim icin de cupla lutfen. Yorumlar icin cok tesekkur ederim canim. Pabuclari belki son postta daha rahat gorursun, klasik plastik sahil sandaleti, Twiggy de satiliyor ya Ipanema Gisele markasi, 3-4 sene evvel almistim cok begenip modelini, indirimde renk renk almistim hem : )

    YanıtlaSil
  2. ay benim spiderman im olsun ooo! ne kadar uzun boylu maşallah allahım!
    deniz de cok guzel gorunuyor kumsal da.. Valla gelicem bir gün canımın yanına.O zamana dek burası da 10 numero olursa buraya da gelırız belki :) seni kocaman open arkadasın! sevgiler bıtanecıgım!

    YanıtlaSil
  3. Cunda'ya hiç gelmeme rağmen senin postlarını okuya okuya Cunda hayranı oldum.

    İşletmecinin yerinde olsam bu küçük eleştirine alınmaz ve bu samimi yorumunu dikkate alırdım;))

    YanıtlaSil
  4. ay senın spıdermenınıı yerım ben:)) cundayı cok severım hele tazecık balıklarını..ısletmecı bunları hıc dusunuyor mu yada duyuyorsa nıe uygulamıyor acaba:(( benım ıcınde dınlenseydınız mısss

    YanıtlaSil
  5. Papisim, az kaldi.. benim icin geri sayim basladi.

    Bu postu gorunce heyecanim artti ve sabirsizlanmaya basladim bile. Bunu yazarken icimden yupppiiii
    diye bagirdim bile.

    Gez guzelim benim yerimede yuz guzelim. Ooohh


    xxx

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir yere benziyor. Tadını çıkar.


    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  7. @Aylincim, inşallah sen de en kısa zamanda Egenin sularında yüzer, güneşinden faydalanırsın.

    @Serap ablası, Spiderman'i öyle seviyor ki plaj havlusu mayosu, tshirtleri, çorapları hatta şapkası, kolluğu spiderman'li. Baylıcam artık:)) Canım çok mutlu olurum eğğer gelirsen ama o zamana kadar bu mekanın yemekleri konusunda 10 numara olacağına dair bir umudum yok açıkçası:)

    @Pinky Fashion-Aysuncum, Cunda gerçekten çok keyfili bir yerdir. İnşallah bir gün gelirsin canım.

    YanıtlaSil
  8. @Kokosss Kelebek canım teşekkürler, senin için de gittiğimde yüzücem ve dinlenicem, ne kadar yerini tutar bilemiyorum ama:))

    @Zelish'cim kıyamam sana, bağır bağııırrrr ooohh bu bile motivasyondur. Az kaldı canım. Hayırlısıyla gelmeni diliyorum.Sevgiler.

    @Follow me, teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  9. yakında umarım bende oralarda yüzerim :) tavsiyelerin sayesinde cunda da hiç yabancılık çekmeyeceğiz

    YanıtlaSil
  10. Evet Papisim burada gunlerdir yagmur nonstop! Artik tirlatmak uzereyim. Inanirmisin Nisan ayindan beri gordugum gunesli gunler iki elimin parmak sayisini gecmedi!

    Kacicam buralrdan yakinda ama yagmurdan kacarken doluya tutulurum diye korkuyorum :))

    YanıtlaSil
  11. Evet evet o urun, iyi bulmussun hemen. Internetten alacaksin sanirim, ben Istanbul'da City's ve Cevahir in icindekileri biliyorum. Simdi aslinda bunu conditioner olarak satiyorlar cunku cok yogun bir dokusu var, eline biraz alip yikiyorsun, eline vucuduna ben sadece elimde kullandim simdilik, cok guzel nem kazaniyor elin, yumusuyor ve mis gibi kokuyor. Ama ben cabuk bitmesin diye direk krem olarak kullandim elime, az miktar yeterli. Cok yogun gul tabanli bir kokusu var, ve kuru cilt kasinti sorunu olmuyor sonra hic. Umarim oglunda ve sende de ayni sonuclari alirsiniz. Bir de krem gibi kullanma durumunda, elde yagliya calan bir doku kaldigindan, ben yatmaya gidince suruyorum, hem yatagim yastigim da mis gibi gul kokuyor, ve de haftada bir hatta iki haftada bir surmek bile yeterli oluyor ben de. Kullaninca haber verirsin, merak ettim, insallah cozer canim : )

    YanıtlaSil
  12. ne kadar huzurlu ve dingin bir yer cnm, şuan elimde kitabım, orada bir şezlonta olmak isterdim :) Bu arada pasta postumdaki sorulara cvplar ; baharatlık takımını Linens mağazasından aldım, cupcake lerinde 1 tanesi tanti toni (en soldaki) , diğeri cevahir avm deki debenhams'tan ( soldan 2.ci) diğerlerini yurtdışından almıştım.

    YanıtlaSil
  13. ayy çok güzelmiş hakikaten, gelek de gidek beraber hehee :) keşke yaaaw :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir yere benziyor, bizim gibi çoluğu çocuğu olanlar için bir ağaç gölgesi şart değil mi :)
    şimdi ilk aradığım şartlardan biri kesinlikle bir gölge :)

    yemek olayına gelince bu çok önemli, denizden çıkıp kurt gibi acıkacaksın herkes ister lezzetli tazecik yemekler yemeyi, bence bunu sen bir şekilde onlara duyur mail yoluyla filan olabilir tatlım.
    Bizimde var öyle bikaç yerimiz ama gene de gidiyoruz her seferinde de yemeklerinden memnun kalmıyoruz artık teknoloji var şartlar çok değişti, yeniliklere açık olamaları lazım
    amanın ne çok yazmışım :)

    susuyorum ve öpüyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Merhaba önümüzdeki hafta Cundada olacağım.tabi ki taş kahve de gidilecek yerler listesinde ilk sıralarda yer alıyor.sizi görüp sohbet etmek isterim.mümkün olur umarım...Sevgilerimle Tugba ...

    YanıtlaSil
  16. Huzur - manzara - keyif - mutluluk hepsi varrrr yazın tadını çıkarınn:))

    YanıtlaSil
  17. ohh şimdi orda olmak vardı:)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...