Sayfalar

13 Temmuz 2012 Cuma

Fikrinizi Alabilir miyim?

Sezon başında Stefanel'de bu ayakkabıyı çok beğenmiştim. Hatta sarısı da vardı. Daha sonra da yakın arkadaşımda yine Stefanel trikosu ve beğendiğim bu ayakkabıyla kombinasyonunu görünce ayakkabıyı daha da bir sevmiştim.İzmir'e gittiğimde Stefanel'de ayakkabıyı denedim, ayağımda da pek bir beğendim:))  Ama bana ilk fiyatı bu ayakkabı için fazla gelmişti açıkçası. O fiyata başka ayakkabı bulurum belki diye askıya almıştım sonra Stefanel de %50 indirimde olduğunu gördüm ve ben hala çok kararsızım. Şu an ki fiyatı yuvarlak 180-TL.

Bana bir fikir verin bakayım, almalı mı almamalı mı?

P.S: Pelin'cim ( modavesosyete) Blonde Salad'ın aynı pabucu kombinlediğini yorum bırakınca hemen onun bloga baktım ve bakınız hatun ayakkabıları nasıl kombin etmiş.Onun da fotolarını koyuyorum. Daha fazla foto için de Blonde Salad'a bakabilirsiniz.









17 yorum:

  1. İlk bakışta yaptıgım yorum :D ;

    ayy çok güzelll , kessinn all ^_^

    YanıtlaSil
  2. Ben beğenmedimm hiç:)) Tabi zevkler renkler tartışılmaz meselesi. Sen beğendiysen al güle güle kullan ablacım

    YanıtlaSil
  3. canim yalnis anlama ama bence alma o paraya daha cokkkkk cici ayakkabilar bulabilirsin :) ama cok icinde varsaaa alll :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Kacmaz ! gecenlerde blonde salad 'da da gordum almis kombinleriyle cok cici gorunuyordu.Kisaca hic dusunme al sekerim ;)

    YanıtlaSil
  5. @Modaliza, Özlemim ben de işte değer mi değmez mi karasız kaldım size danışştım. Çok sağol tatlım.

    @guzelgul, canım aynen senin gibi düşündüm işte sezon başından beri değer mi yoksa başka güzel modeller bu fiyata bulur muyum diye askıya aldım. İndirimde bile bunun fiyatına daha güzel pabuçlar bulurum aslında di mi? Çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  6. @zuhal'im tamam talım ben Nursace'den alayım aslında bu fiyata daha ne modeller var orda di mi :))

    YanıtlaSil
  7. @modavesosyete, Pelinim valla mı? bak şimdi yaaa tam vazgeçiyordum ben bi Blonde Salada'a bakayım o halde:) Ayrıca senin fikirlerin de çok önemli benim için biliyorsun. Sağol canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. aa bu benim twitter'da paylaştığım sarı ayakkabının mavisi biliyorsun di mi? hani kendini bilmez biri yorum bırakmıştı sen de çemkirmiştin :)))

    ben çok beğendim bunu, sarısını alacaktım ama bir tek sorun vardı, yürürken insana çok yüksekmiş hissi veriyor (platform yok diye herhalde) ama dışarıdan bakıldığında o kadar da yüksek değil topuğu..
    ben çok yüksek ayakkabı seviyorum ama biliyorsun, o yüzden derim ki böyle bi tercihin yoksa hiç düşünme al hayatım, çok tarz bir ayakkabı..

    YanıtlaSil
  9. ayakkabıya önce bayılmadım, fakat ayakta duruşu gerçekten çok güzel!!!

    YanıtlaSil
  10. çok hoşlar :) özellikle topuklarını çoook sevdim :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Kararsizim ben de. Sen ne karar vereceksin merak ettim, haber ver kesin. Bu arada lush kremi aldinmi, onun da sonuclarini merak ettim : )

    YanıtlaSil
  12. Papisim,

    Aslinda biraz gec oldu zaten Aylinin bloguna biraktigin yorumu gordum, sanirim siparis verdin. O zaman guzel gunlerde guzel yerlerde gezerken ayaginda paralansinlar. Renk olarak cok guzel zaten .

    xxx

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  13. Kızlaaarrr hepinizi çok seviyorum beennn.. İyi ki varsınız:) Kalpçiklerrrrr hepinize <3<3<3

    @Velevki Huysuzum, canımın içi çok teşekkür kuzum.

    @Wear A smile, Ahsencim sana whatsapp'tanda yazdığım gibi o yorum meğer bunun sarısı için miydi? Ben o ayakkabı tvitini görmedim ama sana bırakılan o çirkin yorum gerçekten çok sinirlendirmişti beni:)) Demek ki ben de o ....lardan biriyim desene:)) Valla dediğim gibi ben İzmirde denediğimde ayağımda pek de beğenmiştim:)) Çok sağol canım benim.

    YanıtlaSil
  14. @Pinky Fashion, Aysuncum di mi ilk bakınca ayakkabı bireye benzemiyor ama ayakta ve kombinlerle fikirler değişiyor. Bazı giysilerde öyle mağazada askıda birşeye benzemiyor bir giyiyorsun üstüne çok farklı duruyor.

    @Begüm, teşekkürler:)

    @Lila Moonlight, Aylincim sana yorum bıraktım:) Lush'ı da aldık kullankatayız bakalım biraz zaman geçince anlıcaz fayda edip etmediğini. Çok teşekkürler canım.

    @Zelish'ciim canım çok teşekkürler. Peki beğendin mi beğenmedin mi onu söyle? :))

    YanıtlaSil
  15. Bence kesin almalısııın ablacıııım!! :)
    Var ya Blonde Salad'ın ayağında daha güzel durmuş tanıtım fotoğraflarındansa. Eminim sen de daha da iyi durur ;)

    YanıtlaSil
  16. Ben bayıldım almalısın ablişiim :)
    Yalnız ayakkabı tanıtım fotoğraflarındansa Blonde salad'da daha güzel durmuş. Sen de daha da güzel durur kesin ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...