Sayfalar

22 Temmuz 2012 Pazar

SOBE

Aslında bir yanım bu postu yaz diğer yanım yazma dedi. Neden mi? Çünkü aşağıdaki güzel yerler Cunda Ada'sının en bakir yerlerinden biri olan Patriça Koyu ve buraların pek keşfedilmesini istemiyorum. Ama öte yandan da bu güzellikleri görmenizi istiyorum.

Cunda adası arka meydanda yer alan SOBE OTEL 7 odalı şirin mi şirin, güzel mi güzel bir butik otel. Dün, bu otelin Patriça koyunda yer alan plajına gittim ve şu an hala aklım orada. Bundan sonra her gün Sobe'nin plajına gidebilirim. Bu kadar huzurlu, çıt sesinin çıkmadığı(cırcır böceklerini saymazsak:)), huzur dolu, denizinin nefis olduğu bir yer olamaz. Plaj dediğim de maksimum 40 kişi falan alır.Tam bana göre. Çok insan olmaması böyle yerleri daha güzel yapıyor. Pek tabii  ülkemide çok daha farklı güzellikler var ama ben içinde yaşadığım için sanırım buralar bana ayrı bir güzel, ayrı bir lezzetli geliyor.

Lafı fazla uzatmadan sizi bu güzel yerin fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum. Bu arada belirtmeliyim ki Patriça Koyu'na giden yol çok zor bir yol aracınızla hızınızı istesenizde 10 km. nin üzerine çıkaramıyorsunuz. Zaten oraya da yol yapılmasın lakin yol yapılırsa bu güzelliklere ulaşım kolay olur ve çabucak tükenir.

Bu fotoğrafı Alikom çekti bu arada:))
 4 yaşındaki bir kuzuya göre gayet başarılı bir çekim değil mi ablaları:))












12 yorum:

  1. Gerçekten nasıl bir güzellik orası öyle:)) koy, taş otel, tıkış tıkış istila edilmemiş ortamına bayıldım Papiş'im. Cunda bizim henüz keşfedemediğimiz bir yer, diliyorum kısa zamanda yolumuz düşer oralara.

    YanıtlaSil
  2. Cidden harika bir yermis, sanirim ben o koya gittim cok seneler evvel, o yolu hatirliyorum cok zorluydu ama kesinlikle deger, ben gittigimde bu guzel bakimli plaj yoktu, bir zamanlar o bolgede is icin cok bulundum da. Ay cok istedim simdi seninle o koyda guneslenip, anlatip, yiyip icip denize girmeyi. Ogluna da bravo cidden, resmi guzel cekmis : )

    YanıtlaSil
  3. papişim gelicem ben allahın ıznı ıle gelıcem..Geldiğimde buraya da gideriz belki günayı kandırırsam:) o ordan oraya koşturmayı pek sevmese de en güzel iki yeri bulup bi haftasonu kaçamağı yapıcaz senin cumhuriyetine :)
    Aliko'yu yerim ya kuzu sarması!
    o yanıdaki kız da pek bi güzel canımm o kimmm :))

    YanıtlaSil
  4. sobeyı bende cok sveıyorum sankı cennte acılan arka kapı gıbı hzuur dolu...fotograflar ıcımı actı

    YanıtlaSil
  5. @betwin us, Gizcim umarım bir gün gelebilirsiniz. Çok seveceğinizi düşünüyorum.

    @Lila Moonlight, Aylincim ne güzel olurdu valla, umarım bir gün gelirsin ve onu da yaparız.

    @Serapcım, gel canım ama önceden bana haber ver başka yerelre gitmi olduğum dönmelere denk gelmesin. Yanımdaki fıstık ise yeğenim, ağabeyimin kızı ben halasıyım yani:))

    @Grace Happy, kesinlikle çok güzel tasvir etmişsin.

    YanıtlaSil
  6. vallahi halasına çekmiş ... o nasıl bir güzellik öyle. maşallah. allah şansını bahtını açık etsin. alikom çekmiş yine valla süper.
    asil gibi o da senin blog fotoğrafçın olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
    ayrıca şimdi görünce keşke oraya da gitseymişiz dedim yani...
    ama daha geniş bir zamanda yine gideriz.
    sen benim cunda çıkartmamın en güzel kazancı oldun...

    YanıtlaSil
  7. guzel halanın guzel yegenı :) haber verecegım tabı kı! oraya gelıp de senı goremedıgımı hayal etmek bıle ıstemıyorum :(

    YanıtlaSil
  8. Hulyacim, cevabimi buraya yaziyorum her zamanki gibi. Serap ta sormus ayni bilekligi, ona da postunda yazdim : ) VCA in modeli, esim 4. yildonumumuz icin almisti, 4 yaprakli 4 yonca var uzerinde, Kapalicarsi da ana caddede yururken bir kosede cesme vardir, hemen onun yanindaki kucuk kuyumcudan, ama 4 sene oldu ayni model varmi bilemem. VCA in benzerlerini yapan cok kuyumcu var ama, yuzuklerini kolyelerini de begeniyorum, alirsan sen de haber ver kesin : )

    YanıtlaSil
  9. cundayı ben de çok severim. bloğuma ben de seni beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. cundayı cok sevdıgımı soylemıstım degıl mı:) sobe otelde nasıl guzel bır koydaymıs..ya oğlusuna ne demelı aferın ona yeteneklı..hepınıze kocaman masallah dıyorum

    YanıtlaSil
  11. Hülyacım Cundayı çok severim bende:)tabi önce balıkçılarını:) Bizimde yazlığımız Burhaniye Ören'de,Cundaya yakın sayılırız:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...