Sayfalar

19 Temmuz 2012 Perşembe

BURSA-CUNDA BLOGGER BULUŞMASI

Evet aynen başlıkta okuduğunuz gibi bugün taaa Bursa'dan yanıma sevgili blogger arkadaşım Elif geldi.Dün gece bloguma bırakılan bir yorumla Elif'in Cunda'ya geleceğini okudum ve anında mailleşerek organizasyonu yaptık:) Bu arada  blog aleminde yüz yüze görüştüğüm/tanıştığım ikinci arkadaşım Elif oldu.

Elif'in blogunu belki bazılarınız biliyordur. ( Bilmeyenler, bakmak isteyenler Elif'ciğimin "hayata dair" tüm paylaşımlarını buradan takip edebilir.)  Onun yazılarını okumak, yaptıklarını takip etmek benim için inanılmaz keyifli. Ondaki  güzel enerjiyi,kendisini ilk keşfettiğim/bulduğum gün başladı. Hani bazı insanlarla elektriğiniz çok tutar ya işte benim de Elif'le,  onu görmediğim halde sadece  blogundan takip ettiğim kadarıyla ilk anda başladı. Ama şuna emindim ki onu gördüğümde de fikrim değişmeyecekti. Yüreğimin sesine çok inanıyorum, çok güveniyorum ve beni şimdiye dek kolay kolay yanıltmamıştır.

Elif'in yazılarını, anlatım şeklini okusanız siz de inanın aynı etkiyi hissedecek ve alacaksınız. Elif bir öğretmen ve aynı zamanda fazlasıyla becerikli.Keçeden yapmayacağı şey yoktur. Daha fazla lafı uzatmadan ne demek istediğimi anlamanız için bloguna bakın yeterli. Bu güzel günden bir kaç kareyi sizinle paylaşmak istedim. En güzel ve daha fazla fotoğraflar ise Elif'de. Daha fazlası için ona buyurmamız gerekecek:))http://estasarimelif.blogspot.com/

Burası Koç Kütüphanesi ve Cafe'sinin önü. Tepeden Cunda manzarası nefistir. Dediğim gibi güzel fotoğraflar arkadaşımda.O post yapınca ordan da alır buraya ilave yaparım artık:)) Delice esen meşhur poyrazımız benim saçları savurmuş da savurmuş:(



Cunda'nın arnavut kaldırımı güzel sokaklarında yer alan "Hayat Bahçesi" cafe'nin basamaklarında çekilen bu fotoğrafı çeken ise oğlum Aliko:)


Biz, Elif'le eşinin çektiği objektife bakarken Ali bizi yine çekmiş. Benim Alikom bu fotoğraf işini en kısa zamanda çözecek görünüyor, sizce de öyle değil mi? :))



Güzel arkadaşım gelirken bana kendi el emeği, çok beğendiğim ve ustalıkla yaptığı keçelerden çok tatlı bir hediye paketi getirmiş. Bu güzelliği sizinle paylaşmazsam olmazdı. 


Bu sepetin içindekileri keçeden gül zannettiniz değil mi? Ama hayır, bakın neymiş.


Harika bir şal.Mor olan da keçeden yapılmış, gül şeklinde yüzük. (Kusura bakmayın yüzüğü ojesiz parmaklarımla göstermek durumunda kaldım. Bir daha olmaz:))  Hepsini çok ama çok beğendim. Zaten el yapımı her şeye o kadar çok zaafım var ki ,hep çok kıymetli gelmiştir bana. İnsanların kendi elleriyle yaptıkları değerli parçalarda  sevgilerinin, umutlarının, hayallerinin, emeklerinin, sabrının  olduğunu düşünmüşümdür her zaman. 

En kısa zamanda bu şalı size uygun bir kombinimle göstermeye çalışacağım.




Uzun lafın kısası, bugün benim için çok keyifli,  çok çabuk geçen, çok heyecanlı ve güzel bir gündü. Seni tanıdığıma bir kez daha çok sevindim ve çok memnun oldum Elif'ciğim. Bir daha ki yaza daha uzun bir tatille, aynen konuştuğumuz gibi daha planlı güzel şeyler yapmak üzere sizi tekrar bekliyorum. Cunda'nın kışı da çok güzeldir istediğiniz her zaman sizi ağırlamaktan çok mutlu olurum.

Yanıma gelmek isteyen herkesi bekliyorum.
Sevgiler,

9 yorum:

  1. Hülyacım çok duygulandım inan ki. çok teşekkür ederim öyle güzel şeyler yazmışsın ki...
    ben de en kısa zamanda hazırlayıp yayınlarım... aceleye gelsin istemiyorum.
    yazacak o kadar çok ayrıntı var ki...
    bizi çok güzel karşıladın, çok güzel ağırladın. çok teşekkür ederim. yüzünü görmeden , sesini duymadadn da insanlar birbirini sevebiliyorlar işte bizim gibi.
    ne hissettiysem görmeden önce hepsini yaşadım hiç eksiksiz.

    biraz hasta ve tatil yorgunu halimle geldim ...normalde daha neşeli, daha aktifim ama aslında üçümüzde hastaydık.
    buna rağmen lezzetine doyamadık cunda gezimizin.
    sayenizde.

    aslan çekim yapmak için daha iyi bir makine ile yine gideriz dedi.
    inşallah yakın zamanda o da olur...

    seni kocaman kucaklıyorum.
    postu en kısa sürede yayınlıyorum.
    öptüm. alikoyu öp benim için..

    YanıtlaSil
  2. Bloglarından tanıdığım insanlarla yüzyüse tanışmak banada inanılmaz keyif veriyor. Sizin gününüzünde çok güzel geçtiği fotoğraflardan ve anlattıklarından belli, ayrıca el emeği şalın çok güzel güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorsunuz şekerim..
    hediyelerinde çok güzelmiş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Harika :)çok hoş bir buluşma olmuş :)
    keçe tasarımları harika.keçe tasarımlarını çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar mutlu gorunuyorsunuz masallah sıze..bırde alıko cozecek kesın bu ısı bence gayet basarılı hatta esımden basarılı:)) hedıyelerın el emegı ve super guzeller sevgılyle kullan...arkadasının emegıne saglık

    YanıtlaSil
  6. Harika bir buluşma olmuş, Elif'in hediyeleri de nasıl güzel, özenli, el emeği özel parçalarmış güzel günlerde kullan canım :) Bizim yolumuz Cunda'ya düşer ise ilk uğrayacağım yer zaten taş kahve, dilerim kısa zamanda biz de bu mutluluğa erişebiliriz :)))

    YanıtlaSil
  7. alliko dan bı tane de bana lasımmm :)
    Şalına bayıldım papişim cok şık sen nsaıl guzel bı kombın yaparsın onunla hayal bıle edemıyorumm!

    YanıtlaSil
  8. En kisa zamanda gorusmek istiyorum Hulyacim. Su an Gomecdeyim ama ufak bir rahatsizlik geciriyorum. Ciddi deil. Atlatim hemen irtibata geceriz. Bu arada cep numarami da aldim. Sana maille iletirim. Alikoyu op yerime

    xxx

    YanıtlaSil
  9. BAYILDIM HEDİYENE ÇOK AMA ÇOK GÜZEL...KEYİFLE KULLAN

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...