Sayfalar

2 Ağustos 2012 Perşembe

Kısa bir kafa dinlemedeyim

Sevgili Arkadaşlarım,

Kısa bir kaçamaktayım. Ve bu dönemde kendime internet, blog, twitter, facebook  yasağı koydum:)) Ne kadar uzunlukta uygulayabilirim pek bilemiyorum ama şimdilik 4 gündür hiç nete girmediğimi farkedince kendimi de tebrik ediyorum:)) En yakın zamanda görüşmek dileğiyle. Beni özleyin ve takibi bırakmayın tamam mı:))

Hepinize dingin, pozitif enerji dolu, huzurlu günler diliyorum. Tatilde olanlara da çok güzel ve keyif dolu tatiller....

9 yorum:

  1. dinlen arkadaşım iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  2. Arada böyle detokslar lazım, iyi tatilleeerr...

    YanıtlaSil
  3. cnm iyi tatiller, harika bir karar olmuş, bende internete girmediğim günleri başarı sayar oldum :) ama kendini de çok özletme ;)

    YanıtlaSil
  4. Özlesek de en iyisi ararda lazım :) İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  5. kuzummm gel artık tatilden ozledım ben bebeğimi:)

    YanıtlaSil
  6. Özledik hadi dön Papiş'cim yeter bu kadar özlem! :)) orası positano mu? kaçamak olarak oraya mı gittin, oraya gitmediysen nereye gittin, bizlere bol bol fotoğraf çekiyor musun? gibi sorular zihnimde uçuşuyor :)) dilerim bizler için istediğin gibi dingin, pozitif ve huzurlu geçiyordu günlerin. Öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  7. hu huuu seni mimledim son postumdaaaa, bekliyorummm =)

    YanıtlaSil
  8. huzur dolu tatıller dılıyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...