Sayfalar

17 Ağustos 2012 Cuma

RAINBOW GATHERER


Şimdi başlığı görünce ne alaka dediğinizi duyar gibiyim:) Sevdiğim blog Rainbow Gatherer ve sahibi Gökçe'ciğim beni mimlemiş. Pek Mim sevmesem de Gökçe'yi ve Lila Moonlight Aylin'i çok sevdiğim için bu mimi gönülden yapmak istedim. Bu arada kafa dinleme sürecim devam etmekte. Döndükten sonra da bizim oralarda artık iş sezonu yavaştan azalmaya başlayacağı için kocayla yapılacak bir tatil olacak. Bakalım rota için sepetten neresi çıkacak? Gönlümden geçen Yunanistan ancak kocacığın da isteği önemli tabii. Asıl tatili hakeden o çünkü:)

1-Favori rengim: Mavi

2-Favori hayvan: Yunus

3-Favori sayı: Çok inanmasam ve sayılara takılmasam da "1"

4-Favori İçecek: Tabii ki Türk kahvesi hele ki damla sakızlı ise offf ki ne offf:)

5-Facebook?-Twitter? : Her ikisi de. Ama Facebook ağırlıklı sanırım.

6-Tutkunuz: Çanta, seyahat etmek, çikolata, Türk kahvesi, Cunda adası:)

7-Hediye almak mı vermek mi?  Her ikiside 

8-Favori gün: Eskiden Cuma idi ama artık Pazartesi:)

9-Favori çiçek: Papatya ve Gül

Bende bu güzel ödülü  eğer yapmak isterseler aşağıdaki blogger arkadaşlara gönderiyorum.

Benden Esintiler
Serap'tan
Kelebeğin Gözünden
Pinky Fashion
Özlem Tuana
Balgözlükız

11 yorum:

  1. ya ben de bu yasta turk kahvesi içmeye basladım simdi de hergün içmezsem eksik hissediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Günde iki kez sade türk kahvesi içerim bende:)
    damla sakızlı denemedim:S

    YanıtlaSil
  3. Hülya'cım uzun bir aradan sonra senden haber almak çok güzel. Enerji depolamış dönüşünü bekliyorum ;))

    Mim için çok teşekkürler, yapacağım ilk post belli oldu;)

    YanıtlaSil
  4. Hulyacim, cok tesekkur ederim mimi yaptigin icin, boyle sorulu mimler ortakliklarimizi kesfetmek yada yeni seyler ogrenmek icin guzel oluyor bence. Sana kafa dinleme sonrasi cok guzel bir tatil diliyorum esinle, yunan adalari harika olur cidden, ben de cok istiyorum hic gitmedim. Kafan dinlendiginde bekliyorum yeni postlarini canim : )

    YanıtlaSil
  5. @Aysuncum sen yine iyisin benim annem 60 yaşında başladı Türk kahvesi içmeye şimdi müptelası:))

    @Pink Princess Seza'cım mutlaka denemelisin. Hatta "Taş Kahve"nin damla sakızlı Türk kahvesini internetten sipariş verip ilk fırsatta dene ve bana feedback ver lütfen:)

    YanıtlaSil
  6. @Pinky Fashion, Aysuncum biraz daha var güzel postlarla döneceğim inşallah:)) Üşenemzsem tabii:)

    @Lila Moonlight, Aylinciiimm büyüklerimizin daha çok kullandığı bir sözdür bu "kafa dinleme":) Bana da onlardan kaldı başımı dinleme, kafamı dinlemek isteği:))

    YanıtlaSil
  7. ayy canım şuan gördüm ve çok mutlu oldum biliyor musun, sen ne kadar tatlı birisin :) ne kadar çok ortak yönümüz varmış (Pazartesileri sevmek dışında :) )

    YanıtlaSil
  8. Canimm bu mimi en kısa zamanda yapacagım sarı papatyan seni Cook seviyorum !

    YanıtlaSil
  9. Hülya'cım benim de en sevdiğim renk mavidir :) Pazartesi sendromlarından da hala Cuma’yı severim :) Cunda Adası deyince aklıma ilk sen geliyorsun, kısmet olur da gelirsek bir gün Taş Kahve’de damla sakızlı kahve içmeyi ne çok isterim :) Gönlünden geçen Yunanistan tatiline gidip çok çok eğlenmen dileğiyle tatlım :)

    YanıtlaSil
  10. kuzummm mimimi yaptım bıtanem!

    YanıtlaSil
  11. canımmm mım yapamıyorummm o kadar cok bırıktı kııı bırını yapsan oburu darılır küsme olur mu :))) ama kahvenın faydasından sonra hergun ıcıyorum o ayrı:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...