Sayfalar

18 Haziran 2012 Pazartesi

BANA DA HEDİYE ÇIKARMIŞ MEĞER:))

Sevgili blogger arkadaşımız Zeynep, ( ZEYS FASHION ROOM) geçenlerde 3 kişiye ayakkabı hediye edeceğini duyurmuştu.

Ben öyle her çekilişe katılmam ama içimden bir ses "madem bu ayakkabılar  3 kişiye verilecek, dene bakalım olmayan şansını" deyince hadi katılayım dedim:) Hatta ona bıraktığım yorumda çok şanssız olduğumdan da bahsetmiştim. Her neyse lafı fazla uzatmadan bir baktım ki ben kazanan 3 şanslıdan biriyim:) Demek ki neymiş bana çıkmaz, şanssızım demeyecek ısrarla şansın üzerine gidecekmişiz:)

Üç ayrı model de seçenek sunuyorlar ben burada 3 numaralı ayakkabıyı seçtim ve 3 gün içinde elime ulaştı. (Acaba içindeki bu bol 3 rakamı da bir işaret mi:)) Burdan tekrar sevgili Zeynep'e (Zeys)  ve işbirliği yaptığı Freeway'e teşekkür ederim.


17 yorum:

  1. Önemli olan çekilişlerde kazanmak değil zaten, sen doğuştan bir kere şanslısın ;)

    YanıtlaSil
  2. umarım bu ayakkabıyla kötü şansını ezer geçersin :)

    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. waaw hemde çok şıklar.. anlaşılan şeytanın bacaını kırdın .. bundan sonra senin katıldığın çekilişlere katılmamak gerek :))))) güle güle kullan.. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. çok guzel cnm , güle güle giy, hediyeler gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel ve iyi günlerde giymeni dilerim;)

    Tesadüf bu ki bende sevgili Loves From Fashion'dan ayakkabı kazanmıştım, bu sabah elime geçti. Hala pek bir mutluyum.

    İkimizinde yeni cicileri hayırlı olsun;))

    YanıtlaSil
  7. Gule gule kullan canim, yazin civil civil kombinler yaparsin bu cicilerle. Demekki cikiyormus, ben de mi katilsam bu cekilislere acaba : )

    YanıtlaSil
  8. ne kadar da güzelmiş iyi günlerde kullan Papişcim :)

    YanıtlaSil
  9. gule gule gıy cnmmmmm :))))

    YanıtlaSil
  10. buna şans denir...ayakkabı güzel, ayak güzel, vitrin zaten güzel...iyi günlerde kullan canııım...

    YanıtlaSil
  11. tamyaz renkleri cıvıl cıvıl iyi günlerde kullan papişcimmm

    izmire ne zaman geliyorsun bakalım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş keşke katılsaydım :( ama senin kazanmana sevindim :) Yeni açtığım bloguma beklerim :)

    http://dugestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. ben de seni çook seviyorum kiii...

    YanıtlaSil
  14. ne guzel ya bana hıcc cıkmaz :)) sevgıyle kullannn cok seker cok tatlıı kombın ısterım:)) sevgıler

    YanıtlaSil
  15. güle güle giy canım.yeşilide çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  16. ÇOK ÇOK GÜZEL,KEYİFLE GİYİN ARKADAŞIM,YAKIŞIR

    YanıtlaSil
  17. güle güle giy canım çok yakışmış güzelim ayaklarına

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...