Sayfalar

21 Haziran 2012 Perşembe

Beğendiniz mi?

Son zamanlarda bileklikler,  kolyelerden küpelerden daha öne çıktı. Bileklik , bilezik çılgınlığı hepimizi farklı modellerle sardı sarmaladı.

Peki bu bileklikleri beğendiniz mi?



Anadolu yakasında oturanların çoğu belki biliyordur. Bağdat Caddesinde "Mine Gümüş" var. Sanırım bin bir çeşit model takılarla, çoğunuzun aklı başından gidecektir. Daha bunlar ne ki? Neler var,  neleeeer. Mutlaka bir ara fırsat yaratıp buraya uğrayın derim.Benim de selamımı söyleyin:))

Adres: BAĞDAT CAD. BİCENERLER ÇARŞISI, NO:355/C ŞAŞKINBAKKAL, TEL: 0216- 411 5647

14 yorum:

  1. begendımmmmmmmm canımmmm :)) benımkılerede bakabılırsın :)))

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir arm party olmuş, ben çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hoş görünüyorlar burdan, şıkır şıkır:)Güle güle kullan güsel günlerde...

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan tatlım
    insan kendini ne iyi hissediyor değil mi, geceleri ışıl ışıl parlayınca özellikle :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Gitmiştim oraya geçen hafta :) Arkadaşıma Bilezik ve küpe almıştım doğum günü hediyesi :) Çok güzeller güle güle kullan :)

    dugestyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çooook beğendim çoook şık bayıldım :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Begenmek ne kelime cok sevdik en kisa zamand,a gidip selamini soyluyorum caniminiciii<3

    YanıtlaSil
  8. Hem bilekliklerini hemde yüzüğünü beğendim. Ojenin rengide tam isabet.

    xxx

    YanıtlaSil
  9. yüzük gözlerimi kamaştırdıı!

    YanıtlaSil
  10. bende hep merak ediyordum papiş stle ismi nereden geliyor diye sonunda ögrenmiş olduk :) bilekliklere ve eteğine hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  11. bı oncekı posta yorummm :)) super bıleklıkler ellerıne saglık bırde cundaaaa mıs kokulu cunda:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...