Sayfalar

7 Haziran 2012 Perşembe

KAZ DAĞLARINDA BİR KÖY-BÖLÜM 2:)

Evvelki gün bu postumda ilk bölümünü paylaştığım Yeşilyurt Köyü'ne yaptığım gezinin ikinci fotoğrafları ve detayları devam etsin değil mi? :)

Yine ŞAHMERAN KONAK'ın önünden sizi tatil moduna sokmasını istediğim bir fotoğrafım:)
 Bu arada Şahmeran'ın FACEBOOK sayfasına da bakmak isterseniz BÖYLE BUYRUN LÜTFEN.


Şahmeran Konak'ın lobisinin bir köşesinde canım ablacığım ile. Onun blogu da daha önce de söylemiştim bakmak isterseniz BURAYA TIK TIK.(Şimdilik yazmaya ara verdi ama daha sonra gerisi gelecektir) Buradaki koltuklar antika. Şahmeran Konak'ın sahibi Sema hanımın annesinden ve anneannesinden kalan koltuk takımları ve bir çok değerli obje ile dekore edilmiş.



Hemen Şahmeran Konak'ın sağında kalan tatlı mı tatlı, şirin mi şirin kendi halinde ama bir o kadar da keyifli bir yer olan Kekik Cafe.




Şahısa ait birinin evinin basamaklarındayım:)


Bu sokağın görüntüsü aslında yakından daha da güzel. Kim bilir zamanında ne yaşanmışlıklara şahit olmuştur her bir köşesi. Buradan ilerleyince çok çok beğendiğim diğer bir konaklama yeri olan MANİCİ KASRI'na gidiliyor. Manici Kasrı'nın  güzelliğini daha kaliteli görsellerle görmek için kendi web sitelerine göz atmanızı tavsiye ederim. Bayılacaksınız, bayılacaksınız. Buraya TIK TIK.


 Az önce yukarıda  karşıdan çekilmiş  fotoğrafını paylaştığım sokağın bu kez arkamda kalan kısmının güzelliği.


Yine bir başkasına ait özel mülkün bahçe kapısı dışındaki bu bankta poz vermezsek olmazdı:)



Manici Kasrı'nın en ama en beğendiğim köşesi burasıydı benim için.


Manici Kasrı'nın köprüsü. Bu köprüden geçerek aşağıda yer alan dinlenme köşelerine veya yemek yemek için  ayrılmış diğer bölümlerine de ulaşabiliyorsunuz. Ve işin en kötü yanı benim fotoğraf makinemin şarjı bu fotoğraftan sonra bitti:(((

Aslında bir gece önce full şarj ettim ancak bir sorun olmuş ki demek tam dolum olmamış ve ben de onu o an farkettim. Asıl buralardan sonra o kadar güzel yerler vardı ki. Onları çekemedim. Cep telefonu ile çektiklerim oldu ancak görsellerin kalitesi düşük:((Mesela benim gönlüm ERGUVANLI EV'de bir kez daha kaldı. MUTLAKA ama MUTLAKA Erguvanlı Ev'in de kendi web sayfalarına bakın. Tamamen doğanın içindesiniz, sadece kuş sesi ve çam kokuları var. Yol bile geçmiyor. Huzurun, cennetin olduğu diğer bir yer olsa gerek. Erguvanlı Ev'in web sayfası için sizi BURAYA alayım.Benim Şahmeran Konak'tan sonraki tercihim mutlaka burası olur.


Biz bu gezimizi saat 16:30 gibi tamamladık. 7 km kadar uzaklıktaki plajlara, denize gitmezsek çatlardık. Hemen daha önce ÖNGEN BEACH diye işletilen plaja gittik.

Bu kez sahibi el değiştirmiş. Bizi kapıda boylu, poslu yakışıklı biri karşıladı. Meğer yeni işletmecisi, eski mankenlerden ATİLLA SARAL imiş:) Her bir müşterisi ile büyük bir titizlikle ilgilenen, güler yüzle karşılayan, tatlı sohbetler eden, bir eksik var mı yok mu diye soran gerçekten çok samimi ve içten biri. Onunla da bu güzel kareyi anılara almadan olmazdı. Rica ettik, memnuniyetle kabul etti. Bu arada bu mekanın şimdiki adı: SALAŞ ancak kapı girişinin bir yerinde, bir süre daha Öngen Beach yazacakmış.


Derken bir baktık Atilla Saral'ın yanında pek bir tanıdık  sima sohbet ediyor. Bilin bakalım kim? 
Hepimizin sempati duyduğu, dizilerden tanıdığımız ama kıymetini daha çok Avrupa'nın bildiği, biz de ise son zamanlarda en çok hafızamıza DAYI karakteriyle kazınan "TUNCEL KURTİZ". Kendisi bu arada çoğunuzun bildiği,  kendi mekanımız olan TAŞ KAHVE'nin de sadık misafirlerindendir.  


Onunla da bir fotoğraf çekildik. Son iki fotoğraf benim BB'den çekildiği için kalitesi azıcık düşük oldu maalesef:( Tuncel Bey çok nazik, çok sempatik biri.Kendisine tekrar tekrar teşekkürler, sevgiler...
( Her ne kadar bu yazıdan haberi olmayacaksa da belli mi olur "hayat tesadüflerle doludur" :)) 

İşte bizim bu gezimizin hikayesi de bu kadaaaar... Daha fazlası için fırsat yaratıp, gidin görün hatta siz de sizde kalan izlenimleri paylaşın çok isterim.

Beni okuyan tüm sevenlerime kucak dolusu sevgiler....

13 yorum:

  1. Tuncel Kurtiz çok beğendiğim ve saygı duyduğum bir oyuncu olduğundan onunla karşılaşmayı bende çok isterdim.

    Son 1 haftadır kendim burda aklım tatilde geziniyorum, postun beni iyice tatil havasına soktu

    YanıtlaSil
  2. Ahhh nasil istedim simdi orada olmayi, Kaz daglarina sadece bir kez gittim, ama coooook eskiden, ne kadar guzel bir yer kesfetmissin, o evlerde yasayanlar ne kadar sansli. Tavsiyelerini bookmark liyorum Tatil folderima : ) Gun guzel surprizlerle bitmis cidden : )

    YanıtlaSil
  3. oh valla hayat size güzel. çalışmaktan kafa kaldıramıyorum dibimdeki alaçatıya gidemiyorum. ama sayenizde içimiz açılıyor :D geziniz bol olsun ... :)

    YanıtlaSil
  4. o en beğendiğin köşeye hayran kaldım resmen =) yine çok tatlısın senin o yazlık hallerini de severim =) :*

    YanıtlaSil
  5. Ah ne güzeldir orasııı, bayılırım. Manici Kasrında kalırdık hep gidip seneler önce. Harika resimler canım, içim açıldı bakarken.

    Çok teşekkür ederim ayrıca güzel yorumun ve dileklerin için canım. Benim de eşim senin gibi kız istordu çok, umarım o da senin gibi sever oğlunu sonrasında :)

    Öpüyoruz biz de seniiii

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. @Pinky Fashion, Aysuncum dilerim tez zamanda dilediğin tatilini yaparsın.

    @Lila Moonlight, Aylincim hele bir de yakından görsen harikaaa. Hele ki sen nasıl farkla kareler yakalarsın kim bilir.

    @wtf, vakti zamanında ben de 16 yıla yakın çalıştım. Ama daha sonra hayatın bizi yönlendirmesiyle de tercihimiz burası oldu. Umarım gün gelir sen de istediğin gibi tercihler yapabilirsin. Beğenmene sevindim. Teşekkürler.

    @Rococosh, Sedacım canım benim çok teşekkürler.Sen beni seviyorsun ya ondandır:)) Öperim

    @Denizcim, demek sen daha önce keşfettin burayı. Manici Kasrı gerçekten nefiss, ama postta da belirttiğim gibi benim aklım Erguvanlı evde.
    Eşin hem de nasıl sevecek oğlunu bak gör kendi bile şaşıracak:)

    YanıtlaSil
  7. Haklısın kaz dağları tam doğa içerisinde bir yer, ama bana sıkıcı gelmişti :D Dağa gidiyoruz falan dediklerinde ben de oooo yaşasın kayağa gidiyoruz da bu tarihte Kayak ne alaka diye düşünürken bildiğimiz dağ cıkmıştı :D Meyse biz de paintball, tüfek stayla takılmıştık, babam tüfeğini kullanmış oldu :D

    Çok hoş bir tesadüf olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
  8. Yaa Hülyacım valla bi kez daha diyeceğim çok şanslısın yaz kış Balıkesirdesin. Bu yaz mutlaka gitmek istiyorum Yeşilyurt köyüne. Kısmet olur inşallah.

    Dün sabah saatlerine kadar, caaanım güzelliklere kavuşmamla alakalı hiç bir umudum yokdu. Ama talihim döndü ve biletimi aldım bile:)

    Tummuzun son haftası Ayvalıkda olacağım Inş.

    Müsait olursan Taş Kahvede bir fincan kahveni içmek isterim.

    xxxx

    YanıtlaSil
  9. Kaz dağlarına gitmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki.. Tekrar gitmeye niyetlendiğimiz bu aralarda güzelliği karşısında bir kere daha hayran kaldım, çok güzel fotoğraflayıp anlatmışsın canım ellerine sağlık :)) Tuncel Kurtiz de harika bir süpriz olmuş :))

    YanıtlaSil
  10. her iki postunada baktım harika yerler doğasıyla gıdasıyla havasıyla tam bir dinlenme kaynağı oralar, ben ki heryere gittim bir senin oralaara gelemedim arkadaşımm, ahha ahhh ama ölmeden mutlaka geleceğim. Konağa erguvanlı eve en önemliside o kahvaltı için herşeye değer tabii birde senin gibi değerli dostum olduğu sürece karşılıklı bir kahve içemedik ya yanarım yanarım ona yanarım benim kadim güzel yüzlü dostum:))

    seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  11. aynalı alana bayıldım sımdı orası nasıl pufur pufur dur

    YanıtlaSil
  12. özendiriyon be kızım :)

    YanıtlaSil
  13. ayyy ne güzel yerler buralar... gidip görülesiii... Öyle yoğun çalışıorum ki ev iş arası mekik dokudugumdan ne tatil kaldı, ne gezme ne tozma...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...