Sayfalar

22 Mayıs 2011 Pazar

2011 YAZ "AYYILDIZ" MAYO,BİKİNİ, EV VE PLAJ KIYAFETLERİ

GÖRSELLER: AYYILDIZ AYVALIK ŞUBESİNDE ÇEKİLMİŞTİR. TEL: 0266 312 2268

Yılların hatta çocukluğumun markası Ayyıldız, yine 2011'de güzel renkler ve moda desenleri mayo ve bikini modellerine taşımış.Neon ve blok renkler, floral desenler, puantiyeler ve pötikareler, marin detaylar ve daha birçoğu 2011 modellerinde mevcut.




Ayyıldız ayrıca sezona  indirimle başlayarak birçok mayo ve bikini modelinde tek fiyat politikası belirlemiş.Birçok mayo ve bikini sadece 48-TL den satılmakta.En yakınınızdaki Ayyıldıza uğramanızı ve daha yüzlerce renk ve çeşidi, olan buraya sığdıramadığım modelleri incelemenizi tavsiye ederim.

Ayrıca plaj çantaları, terlikler, ev kıyafetleri, plaj kıyafetleri de rengarenk, trendy ve görülmeye değer bence.
Size kendi makinemle çektiğim bazı modelleri görselleyeceğim.








3 yorum:

  1. tam sezonunda ve mevsiminde harika bir yazı olmuş tebrikler. Evet ayyıldız ı bende çok beğeniyorum işyerimin yakınında fabrikası var ve satış mağazası bulunuyor oradan bol miktarda almışlığım var. Zaten internet sitesinde de satıyor ayyıldız ama deneyerek almak daha mantıklı sevgili papiş eline koluna sağlık çok beğendim....:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Sevgili Nesrin,
    Bazen internetten denemeden alışveriş yapmak çok riskli oluyor vealdığın ürün elind ekalabiliyor:-( beğenmene sevindim.Çok fazla resim koyamadım mağaza müsait değildi, müşteri olmadığı ana denk getirdim onda da azıcık mayo-bikini fotoğraflayabildim.

    YanıtlaSil
  3. o Evet, muhtemelen bu yuzden

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...