Sayfalar

10 Haziran 2011 Cuma

GLORIA BUTIK AKSESUAR

Sizi bir arkadaşım aracılığıyla keşfettiğim bir butikle tanıştırmak istiyorum.Bağdat caddesine yakın oturanlar belki biliyordur ama bilmeyenlerde varsa bence bu tatlı butiği gidip bir incelesin derim.



Ben şahsen ziyarette bulunmadım ama arkadaşım çok zevkli kıyafetler ve aksesuarlar olduğunu söyledi.Ayrıca içi de çok zevkli döşenmiş, burdan da sahibinin ne kadar zevk sahibi olduğunu ve bunu ürün seçimine de yansıttığını anlayabilmek mümkün.





Butiğin adı: GLORIA BUTIK AKSESUAR
Adresi ise: Ethem Efendi cad.Eren apt.no:80/C ERENKÖY
İlk İstanbul ziyaretimde ben de Gloria Butik'e uğrayıp tarzını ve modelleri görmeyi çok istiyorum.Yolu düşenler bir uğrayın ve ne olur izlenimlerinizi burdan bize aktarın.


1 yorum:

  1. hmm güzel bir butiğe benziyor, benim iş arkadaşım müjgan ethem efendide oturuyor:) ben ona bir soracağım bakalım pek onun tarzı değil ama yine de bilir o. Burası sadece zevk sahibi kadınların alışveriş yapacağı bir yer senin ve benim gibi papişim:))ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...