Sayfalar

4 Haziran 2011 Cumartesi

PRADA AYAKKABI VE ISABEL MARANT DERİ KAPRİ

Biliyorum bunlar geçtiğimiz sezonda kaldı ama halaa  bu PRADA AYAKKABILARI ve kırmızısı ve siyahı olmak üzere her iki rengine de hasta olduğum ISABEL MARANT deri kapri pantolonu istiyorum.

Sonuçta bir Beckham, bir Mermerci veya sosyeteden başka bir ikon olmadığıma göre beğendiysem birkaç sezonun öncesi parçalarını da rahatlıkla giyebilirim. Artık nerde giyeceksem:)) Olsun giymesem de onlar benim dolabımda dursun ben o şekilde de çok mutlu oluyorum:-))







Çok güzel değiller mi? Zaten bu Victoria Beckham'ın genelde stilini çok ama çok beğeniyorum.Pöffff yaaa:-(( Biz bu kadın milletinin hali ne olacak ki böyle????

Görseller: modavesosyete.blogspot.com ve zelfist.com'dan alınmıştır.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

7 yorum:

  1. nursace de bu sezon bu ayakkabıların çakmasını yapmış,pudra siyah olanı vardı...

    YanıtlaSil
  2. @arzkoc, aaaa cidden mni? Ben nedense hiç Nursace'a bakmam. İzmire gidince bi bakayım bari:-)) Tşk.ler.

    YanıtlaSil
  3. Nursace kopya rekoru kıracak zaten ben de blogumda onla ilgili bi post yapmıştım,Zanotti'ler,Louboutin'ler neler kopyalamadı ki,Ayvalık'tasın heralde,bende Cunda'ya aşığııım,arkadaşımın yazlığı var oralarda ben de gelip gidiyorum bazen,

    YanıtlaSil
  4. Arzucum ben bloguna baktım ama etiketlerde bahsettiğin postu bulamadım mümkünse bana direkt linkini verirmisin? tşk.ler.

    YanıtlaSil
  5. http://arzkoc-arzununtrendgnl.blogspot.com/2011/05/2011-yazinin-klonlanmis-ayakkabilarini.html

    YanıtlaSil
  6. sen direkt burdan bak iki model yapmışlar hem de ince ve kalın fiyonkluhttp://www.nursace.com/2011/

    YanıtlaSil
  7. sen buradan bak en iyisi:)ince ve kalın fiyonklu 2 model yapmışlar hem dehttp://www.nursace.com/2011/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...