Sayfalar

12 Haziran 2011 Pazar

SAÇLARINIZ BENİM GİBİ İNCE TELLİ Mİ?

İnce telli saçların en büyük sıkıntısı saçların bir süre basık durması, hacimli görünmemesi ve çabuk yağlanmasıdır.


İnce telli saçlar danemlendiriciyi abartmamak lazım. İkisi bir arada şampuanları da kullanmamalısınız derim.Tecrübeyle garantilidir:-))






Saç kremini ise sadece enseden itibaren kullanın ve gerçekten az bir miktarda uygulayın.Basık saçı kurtarmanın bir başka yolu ise, saçlarınızı katlıkestirmek. Böylece göz yanıltarak saçlarınızın daha hacimli olduğu havasını vermiş olursunuz.Evde kendiniz katlı kesilen saçlarınızı elektrikli veya sünger bigudilerle iri iri sararak ve sonrasında light saç spreyiyle sabitleterek de olduğundan hacimli görünmelerini sağlayabilirsiniz. Son olarak basık saçlara her zaman krepe atılması gerektiğini hatırlatayım. Böylece hacimli ve doğal görünüm kazandırabilirsiniz.






Ben saçlarımı hacimli görünmesi için en çok iri dalgalı modeli kendime uyguluyorum.Öncelikle yıkanmış saçlarıma ısıdan koruyucu ürün sürüyorum. Ardından kafamı öne atarak iyice kurutuyorum.  Dalgalı fön çekildigi zaman, ürünü saçları düzelterek / çekerek sürmek yanlış. Aksi takdirde hacmini ve şeklini kaybedersiniz. Bu saç modelini tercih ettiğim zaman 'saçlarımın hacmini koruyacak' şampuanlar tercih ediyorum. Siz de volümlü saçlar istediğinizde üzerinde 'hacim', 'volüm, ince telli saçlar için' gibi kelimeler yazan şampuanları tercih edin.

Bilgilerin bir kısmı www.tuliss.com 'dan alınmıştır.Tşk.ler Tülin Şahin:)

4 yorum:

  1. aynen be canım ama kim ne derse desin ince telli olması at postundan iyidir eheh mucxxxxxx

    YanıtlaSil
  2. ah ahh şaçım bir tutsa şu dalgayı :(

    YanıtlaSil
  3. evet papiş katılıyorum ince telli saçlar da nemlendiricili ürünler çok fazla tüketilememeli sonrasında yapışık saç haline dönebiliyor, benim ince telli değil ama ben bile fazla kremden kaçınırım...:)

    YanıtlaSil
  4. @Stil direktörüm kesinlikle katılıyorum.Çabuk mabuk iner, bozulur ama olsun ben bi şekilde yola sokuyorum onları:-))

    @Verry Merry'cim aslında saçı kuruttuktan sonra biraz saç köpüğü veya çok az miktarda jöle sürüp bigudilerle sarınca dalagalar kolay kolay bozulmuyor.Bir de bunu denesen...

    @Nesrincim, dimi? İnsan saçının da ilmini deneye deneye alıyor:-))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...