Sayfalar

5 Temmuz 2011 Salı

FAVORİ BRONZLAŞTIRICILARIM !

Şimdiye dek birçok bronzlaştırıcıyı dedim sayılır. Benim içlerinde en ama en çok memnun kaldığım 2 marka var.

Biri GARNIER "AMBRE SOLAIRE" yoğun bronzlaştırıcı, diğeri ise LANCASTER Tan Deeper. Lancaster olanı Ayvalık'ta bulamıyorum.Eğer İzmir veya İst.a gidersem alıyorum.Ama Garnier bronzlaştırıcıdan öyle memnunum ki Lancaster'ı çok da aradığımı söyleyemem.



Yine memnun kaldığım diğer güneş yağı ve bronzlaştırıcı ise;
SISLEY'in sprey güneş yağı ve SHISEIDO güneş koruyucu losyon.




6 yorum:

  1. eskiden ben de lancaster'inkini kullanmıştım ama son 7-8 yıldır bronzlaştırıcı olayı bana çok uzak.. ciddi zarar veriyor cilde biliyorsun, çok da hızlı yaşlandırıyor, sen de uzak durmalısın bence şekerim..

    ben hep spf50 kullanıyorum artık, onda da la roche posay'i çok tuttum bu sene, ailecek aynısını kullanıyoruz :)

    sevgiler

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. @smile'cım kesinlikle haklısın ancak ben zaten önce oğluma kullandığım Garnier Kids 50+ la korunarak yandıktan sonra, bu bronzlaştırıcıyı kullanırım.Hani direk bronzlaştırıcı ile yanmak kesinlikle yanlış ve hiçbir koruma sağlamıyor.Tabii biz uzun yıllardır da 4ten önce hiç güneşe çıkmadık.Hele çocuk olunca ya sabah 9-11 arası gideriz yada akşam 4-5ten sonra e tabii avantajlıyız zaten yaz-kış yazlık yerde yaşıyoruz:-) Öperim seni, ama dediklerine yürekten katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Canısım İst'da gel ama bak bekliyorum ona göre .)

    YanıtlaSil
  4. Eda'cım,
    Ben 3 haftadır İstanbuldayım ama sen buralarda değildin diye ses etmedim:-(( Pazar günü dönüyorum ama:-(

    YanıtlaSil
  5. papişim garnier ı bende kullandım hem çok güzel kokuyor hem çabuk cikilata yapıyor :))
    şimdi yeni birtane keşfettim solaryumumda alıp paylaşıcam yakında biraz tuzlu ama mütiş bir kokusu var ;) muuuacccxxxx canım beniiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Sisley urunlerini herzanab tek gecerim! Fiyatlari biraz tuzlu ama gercekten bir yatirim:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...