Sayfalar

25 Temmuz 2011 Pazartesi

METALİK ETKİLER

Yeni sezonda metalik trendin çok revaçta olacağını birçok yabancı dergilerden takip ediyorum.Jeanlerden, elbiselere, etekten makyaja kadar metallik efektler görünen o ki bu kış ön planda olacak.

Gümüş veya altın rengi bir elbiseyle, etekle veya jeanle muhteşem görünebilirsiniz. Ya da sadece göz makyajınızda metalik bir göz farı tüm gece ışıldamanıza yetecektir.

Siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz?


Pantolon: BALMAIN

 Elbise: MIU MIU

PRADA

GUCCI

5 yorum:

  1. Balmain pantalonu istiyorum : ) Ben de kendimce uydum mu modaya, bir kac parca glitter urun aldim yeni sezon icin : )

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel.Uymak lazım tabii modaya Aylincim.Kendimize yakışan parçalarla neden uymayalım:-)) Güle güle kullan ürünlerini.

    YanıtlaSil
  3. ben pantalonu sevdim yüksek topuklarla harika durur.

    YanıtlaSil
  4. Ben de NESRİN'cim pantolonu çok sevdim.

    YanıtlaSil
  5. Balmain pantolununa bayildim!
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...