Sayfalar

16 Temmuz 2011 Cumartesi

BEN ÇOK FENAYIM:-((



Günlerdir nedense benim canım buraya hiç yazı yazmak istemiyor.Belki yazın ve sıcakların verdiği tembellik belki de iç dünyamdaki anlam veremediğim sıkıntılar:-((

İnanın hiç ama hiç yazasım yok.Bir anne olarak, bu ülkenin vatandaşı olarak, bu bayrak için kanlarını akıtanların, canlarını feda edenlerin torunları olarak ben bu 2 gündür öyle kötüyüm ki size anlatamam.Öyle etkilendim ki yine şehitlerimizin haberlerinden:-(( Sanırım tansiyonum da yükseldi.Kendimi o ailelerin yerine koyuyorum da çıldıracak gibi oluyorum.Bir evlat büyğtmek öyle zor ki, iğne ile kuyu kazmak gibi birşey.Bu yokedişler niye? Kardeşçe yaşamak varken, insanı insana öldürtmek, beyinleri yıkamak niye???

Ve soruyorum yine:  Kemal ATATÜRK yaşasaydı 20 yıldır ailelere sabır mı dilerdi sizce?

1 yorum:

  1. Ben de Papis niye yazmiyor, tatile mi gitti acaba diyordum. Evet cok uzucu bir durum bu, bunca yildir dedigin gibi sabir sabir nereye kadar!! Ame elden birsey gelmezken bu kadar cok uzulmek istemiyorsan, gazete ve haberleri izlemeyi azaltmak yardimci olabilir.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...