Sayfalar

22 Aralık 2011 Perşembe

It's in the Rain

YİNE SİZDEN,  BU POSTU TAM DA  YAĞMURLU HAVAYA EŞLİK EDEN BU GÜZEL ŞARKIYI DİNLEYEREK OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM. ( Enya, It's in the rain)





Bu sabah yağmur vardı Ayvalık'da.... Manzaranın muhteşemliğini, bulutların siyahından denizin nasıl enfes bir renge dönüştüğünü, yağmur damlalarının suyla dansını, martıların kanat çırpışlarının güzelliklerini hayal edebilirsiniz.

Yağan sağanağın azizliğinden o anı yakalayıp sizinle paylaşamadım. Ama sıcacık bu bir bardak çayın bile bazı keyiflere eşlik etmesi ifade edilemez:-)) Dışarıda kahvaltı ederken yağan yağmurun cama vuruşu, insanların koşuşturması, karanlık havaya rağmen bana verdiği huzur paha biçilemez.Her mevsimi ayrı seviyorum ama nedense kışı daha başka. Herkese huzur verecek güzelliklerin eşlik etmesi dileğiyle.



PLEASE READ THIS POST WHILE LISTENING THE BELOW VIDEO WHICH IS VERY SUITABLE TODAY'S RAINY WEATHER.(Enya,It's in the Rain)

It was raining like cats and dogs this morning in Ayvalik/Turkey.The view was  indescribable beautiful while I was having my breakfast. Despite the dark sky, raining it was a great restful morning with my a cup of tea:-))

15 yorum:

  1. istanbulda yağmurlu :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy icim gitti Papisim yaaa. Vallahi hemen yanina damlayabilsem keske, soyle muhabetin esliginde arkadasimin guzel ellerinden yesem sunlariii:)))))

    YanıtlaSil
  3. o cay ve borek fena :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bende çok seviyorum kışı ve duyduğun huzuru tahmin edebiliyorum papişim:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ayvalık'ta kaldığımız pansiyon geldi aklıma. Günebakan Taliani. Tam tepeden ordan izlemek ne kadar kefiyli olurdu kimbilir. Ayvalık-Altınoluk-Küçükkkuyu ömrümün ikinci yarısını geçirmek istediğim 3 yer.Aklım gitti şimdi.

    YanıtlaSil
  6. @Nalan'cım İstanbulda'da belli yerlerde yağmurlu hava ve manzarası muhteşem olur be! Zaman orayı da özlüyorum vallahi.

    @Seearpcıım, canım inşallah seninle de yapacazğız merak etme:-)

    @Ayshe Rose, evet çok fena ve lezzetliydi inan ki:-))

    @Alışveriş Danışmanı, inşallah istediğin gibi sende buralarda yaşarsın.

    @VelevkiHuysuzum, Canım çok tşk.ederim Tutum.Afiyet bal şekerin hası oldu hem de.Bana kar, yağmur vız gelir tırs gider:-))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir çay rengi o öyle,demleyenin eline sağlık,tadını damağımda hissetim.

    YanıtlaSil
  8. @mehtap, tşk.ederim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. su böreğiii istiyoruuuuummmm ve yanında da tavşan kanı çaaaayy:))

    YanıtlaSil
  10. hahaha vallaha benimde gözüm böreklerde kaldi :))
    bu arada cekilisime beklerim canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. şarkı çok güzel,odak past.,börek ve ayvalık...ahhahh diyor hemen yaz gelsin istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. siten gerçekten iyi sevdim özellikle tasarımı çok başarılı

    bende beklerim

    http://www.domainsiz.net/

    YanıtlaSil
  13. canım bu rahatlatıcı müzik eşliğinde yazını okumak, çayın tadını böreğin kokusunu hissetmek çok güzel oldu gerçekten.. :)
    ellerine sağlık, devamını bekliyorum ben bu tarz postlarının.. :)

    sevgiler, tatlı kadın.. <3

    YanıtlaSil
  14. @Pinky Fashion, ne yalan söyleyeyim börek de lezzetliydi :-)) Sevgiler.

    @güzelgül, çekilişine katılmaya çalııcam.

    @balgözlükız, yazın seninle de yaparız ama sıcakta limonata dah aiyi olur:-)) Taş Kahver'de tamamen ev yapımı limondan yapılan limonatasıyla.

    @niyazi karaca, tşk.ederim.Kendimce yapabildiklerim şimdilik bundan ibaret:-)

    @WAS, Ahsencim müziğin sana da keyif vermesine sevindim.Olacak inşallah canım senin fikir vermenle ilk adımıı attım:-)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. muhteşem bir şarkı eşliğinde içmişsin çayını ahh bende orada olsaydım keşke ama bu sıralar İstanbul da çok soğuk meşhur deniz kenarları varya hani oradan birine gidip saatlerce donasım var kulağımda sevdiğim parça...:) harika bir paylaşım olmuş öperim canım:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...