Sayfalar

17 Aralık 2011 Cumartesi

Mango Waxed Pantolonum

13 Aralık günü çılgın Mango indiriminde online olarak ( BURDA)  aldıklarımı sizinle paylaşmıştım. Bugün nihayet siparişim geldi.Siparişim diyorum çünkü biliyorsunuz bir de kaban sipariş etmiştim.Benden total para kartımdan çekildi ancak elime sadece pantolonumu göndermişler:-((

Dün(Cuma günü) bunu Mango hesabımdan gördüm zaten.Verdiğim siparişlerin sadece bir tanesi SHIPPED olarak gösterilmekteydi.Müşteri hizmetlerine telefonla ulaşamadım.Bunun üzerine "neden sadece pantolon geldi, kaban nerde? para iadesi durumları" v.s. içeren bir e-posta gönderdim.Gel gör ki e-postalara cevap yok.Bugün tekrar hatırlatma postası gönderdim.Sanırım stoklarda tedarik edemediler.Tamam ama insan hesaba o zaman bir açıklama yazar ya da e-posta gönderir falan ne bileyim:-(( İşte online alışveriş yapmanın dezavantajlarından birini yaşamaktayım. Bakalım neler olacak?

Neyse pantolon tam üzerime oldu.Zaten daha önce mağazasında denemiştim.Fakat resimde manken kızdaki paça boyuna bakınız bir de bana:-)) ben kıvırdım paçaları. Boşuna manken olmamışlar tabii. Benim makinede renkler nasıl farklı:-( Işık ve çekimden olsa gerek:-(








5 yorum:

  1. yaaa ne kadar sinir bozucu neyse bozma asabını tatlım umarım kabanında gelir

    YanıtlaSil
  2. çözülür herhalde canım yaaa,mağdur etmezler seni zannetmem yani:(
    sen ısrarla ara olmadı elbet biri yanıt verecektir :(
    ama pantalon ve ayakkabılar harika olmuuş:)

    YanıtlaSil
  3. Evet oluyor malesef online siparis verirken böyle seyler.En son banada kazak yerine bir pantolon göndermislerdi.Ne alaka yani ama karismis göya sonra 3 hafta bekledim asil siparisimin gelmesine :) ama mavi pantolon harika görünüyor birazda olsa moral olmustur canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Bu pantalonun rengine bayılmııştım ama maalesef beden kalmamıştı. Sen iyi yapmışsın internetten sipariş etmekle. Çok güzel olmuş, güle güle giy canım

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ben çok seviyorum online alışverişi ama Londra'da. Türkiye'de ebay dışında online alışveriş yapmadım. Talihsizlik olmuş, çözülmedi mi hala? Güle güle kullan yeni cicini bu arada :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...