Sayfalar

27 Aralık 2011 Salı

VE KAZANANI AÇIKLIYORUUUMMM!

Daha önce bu BU LİNK'DE bahsi geçen hediye çekilişimin talihlisini açıklıyorum. Çekilişi RANDOM.ORG ile yaptım.

Çıkmayanlar üzülmesin. Bir çekiliş de Ocak ayının ikinci haftası düzenleyeceğim.Blogun 1.yaş günü şerefine.Hem de 2 ayrı çekiliş olacak.Beni takip etmeye devam edin. Katılan herkese yürekten teşekkürler.



92.YORUMU BIRAKAN ŞANSLI ARKADAŞIMIZ  BETTY BOOP'u tebrik ederim.24 saat içinde iletişim bilgilerini mail adresime bekliyorum.Aksi taktirde YEDEK TALİHLİ için yeniden bir kura yapacağımı bildiririm.

5 yorum:

  1. HAYDİ HAYIRLI OLSUN BAKALIM HEHE:))

    YanıtlaSil
  2. Madem ben icemiyorum kazanan arkadas benim yerime bir fincan sakizli kahve icsin:((
    Yaprak

    YanıtlaSil
  3. Çok mutluyum ben kazandımm :) kahveler elime ulaşınca bol köpüklü sizlerinde yerine içeceğim :) hatta ankaradaysanız beklerim birlikte içeriz :)

    YanıtlaSil
  4. @Betty Boop tekrar tebrikler.Aşkolsun çekilide bahsettim ya ben Ayvalık'da yaşıyorum diye:-(( Sen sevdiklerinle bol bol içersin, muhteşem zeytinyağıyla da harika zeytinyağlı yemekler yaparsın:-)) Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...