Sayfalar

7 Aralık 2011 Çarşamba

PAPİŞ' İN CİLT BAKIMI VE MAKYAJI-MİM

Son zamanlarda bloggerlar arasında makyajla ilgili bir mim dolaşıyor.Canım arkadaşım, kardeşim, sohbetini en sevdiğim dostlarımdan biri olan SERAP cığım beni de mimlemiş.

Ben de Didem Antebi'yi ve ROCOSH'cuğumu ve STİL DİREKTÖRÜ EDA'cığımı  MİM'liyorum.Eğer sıkılmadan bu soruları cevaplayabilirseler çok sevinirim. Yapmak zorunda değilsiniz ama yaparsanız da bayılırız:-))


1.Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ? Yüzümü günde 2 kez mutlaka yıkarım.Sabah ve gece yatmadan önce.

2. Cilt tipin nedir? Cildim kuru ve aşırı hassas.


3. şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir? Sephora Gentle exfoliator cleansing cream.İnanılmaz güzel bir yüz yıkama kremi sonrasında cildim bebek teni gibi yumuşacık oluyor.Şiddetle tavsiye ederim.BURADA DA DAHA ÖNCE DETAYLI BAHSETTİM. TIK TIK


4. Peeling yapar mısın?  peeling çok nadir yaparım.Ama ben peelingimi kozmetik markalarıyla değil de yarım fincan halis zeytinyağına kattığım 1 çay kaşığı şeker ve biraz da tuzla yaparım.


5. Peeling ürünün ne marka?  Yukarıda anlattığım kendi yapımım peeling.


6. Kullandigin nemlendirici? Çok üzün süredir Clinique Dramatically Different Mouisturizing Lotion ama çok az kaldı ve bu kez Estee Lauder Day Wear veya Serap'cığımın tavsiye ettiği Sisley reparatrice almayı düşünüyorum.
7. Cillerin var mı? Hayır
8. Göz kremi kullanıyor musun? Çok düzenli olamayabiliyor ama kullanıyorum.Estee Lauder Hydra Complete Multi Level Mouisture Eye Gel Cremem kullanıyorum.
9. Cildin akneye meyilli midir? Özel günlerimde bir iki tane çıkabiliyor ama meyilli değildir.


10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?  Evet mutlaka kullanırım ve yüzümü yazın güneşten korumaya çalışırım.
11. Fondotenin nedir? Fondöten günlük makyajımda kullanmam ancak özel zamanlarda LANCOME TEINT RENERGIE LIFT kullanıyorum ve çok memnunum.
12. Kapatıcı kullanıyor musun? evt Chanel Correcteur Eclat Quick Cover 20 numara kullanıyorum

13. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?  Bayılırım ancak özel zamanlarda taktırırım.
14. Hangi mascarayı kullanıyorsun? Son birbuçuk yıldır Estee Lauder Sumptous ve şimdi de yine EL Sumptous Extreme kullanıyorum ve feci memnunum:)

15. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) 
Fırçalar.
16. Far bazı kullanıyor musun?  Hayır
17. Ya yüz için? Yüz için baz değil de Nars Orgasm Illuminator kullanıyorum dehşet güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum.
18. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?  O kadar çok sevdiğim var ki ama en çok  Estee Lauder 06 
19. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin? Kalem kullanıyorum, eye liner'da da kalem formunda kullanabiliyorum ve Lancome Le Crayon Khol kullanırım.
20. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? Hayır hiç hem de.
21. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun? Çok gereksiz bana göre zaten diğer farlar varken onlara pek gerek duymuyorum.
22. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun? Hayır
23Favori rujun nedir? Kırmızı ruju özel zamanlarda kullanırım bunda favorim ise  YSL multifinish lipstick numara 15ç
24. Peki gloss? Lancome toprak tonlarını ve Golden Rose likit rujların toprak ve pembe tonlarını çok kullanırım.
25. En sevdiğin allık hangisi peki? CHANEL powder blush 82, INNOVA 19 ve yine Serabımın tavsiyesi ile kullanmaya başladığım Flormar 44 numara.


26. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun? Hayır hiç hem de.
27. Market kozmetikleri hakkında ne düşünüyorsun? 
Bayılırım ve illa ki her gidişimde uğrarım, onları incelerim hatta alırım da.
28. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü? Çok isterdim ve hala da isterim belki bir gün alırım kendim için:)


29. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun? Yaklaşık 2- 3 ayda biter zaten çok sık kullanırım.


30. Makyaj alt tonunu biliyor musun? Hiç bir fikrim yok açıkçası.Çok açık cilt tonuna sahip olduğum için ona göre seçimler yapıyorum.Kışın dah aaçık renk pudralar yazın biraz daha bronz.


31. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın? Hayır bir kere de hiç hatasız biter o makyajım.
32. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir? İnsanların taaa kaşlarının tepelerine, altlarına kadar göz kapak şekillerine bakmaksızın cart renklerde far sürmelerini çok yanlış bulurum.


33. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?  Ebru Akel, Julia Roberts ve Hadise.


34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
Günlük makyajımda tabii ki doğal tonlar ama özel zamanlarda azıcık canlı renklerde katarım.


35.Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse? Rimel

36. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?  Ohooo o kadar çok çıkarım ki.

37.Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun? Biraz solgun görünmekle beraber gayet de iyi göründüğümü söylerler.Önemli olan benim için saçım formunda olsun makyaj olmasa da olur:)



38. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka? Estee Lauder, Lancome.
39.Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun? İnsanın kendine güveni varsa makyajlı makyajsız görünmek umrunda olmaz.Tabii ki makyaj imkan ve fırsat oldukç ayapılmalı tabii doğallığı koruyarak Bülent Ersoy gibi abartmayarak:-)) He rkadına bir hoşluk kattığı kesin.Genel olarak da makyajı çoook severim.

8 yorum:

  1. bazı konularla çok benziorum balım şu peeling yapımını sevdim denicem =))))

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifle okuduğum bir mim postu olmuş.Ellerine sağlık:)

    Rimel konusunda sana katılıyorum, ayrıca doğal peeling formülünü de deneyeceğim çok merak ettim

    YanıtlaSil
  3. sevgili papiş,sorulari cevaplicam en kisa zamanda biraz uzun oldugundan akşam yapabilirim sanirim;)

    YanıtlaSil
  4. bende çok keyif aldım okurken papiş ve cevaplarını da beğendim:))

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Papiscim, tavsiye ettigin urunlerin notunu aldim hemen. Bir de o peeling formulunu cok tuttum, supersin, deniycem ben de. Ellerine saglik, guzel detayli anlatmissin.

    YanıtlaSil
  6. bloğunu çok sevdim hele ayvalıklı olduğunu duyunca daha bi sevdim:)ben edremitte okudum,çok seviyorum oralarınııı

    YanıtlaSil
  7. kuzum nefes alacak vaktim yok yoksa sıkılmaktan değil valla sana yorum olarak yazsam kabul mü .) ben yağlı cildim sadece lancome kullanıyorum ne vara hepsi var hem dubaiden getiriyor ömi iyi oluyor yani uygun oluyor kısaca bütün rimellerim bunlar hazır denk gelmişken, Lancome galateis douceur süt, lancome bi facil rimel çıkarıcı süperdir, su olmaz evde bu olur .) ve en baba ürün exfoliance clarte peeling yüz için elbette şimdilik ilk aklıma gelenler en sık kullandıklarım bunlar haa asıl baba ürün herkes bilmez

    Christian Dior Parlama Önleyici Nemlendirici Pudram kesin al deniz tuzu garip bir ürün su gibi oluyor dökünce

    http://www.stildirektoru.com/2009/04/christian-dior-parlama-onleyici.html ve ha buna da bak kop kirpiklerimi kesiyorum ben .)

    http://www.stildirektoru.com/2010/05/kullandgm-rimeller-ve-kesilen-kirpikler.html

    ve fondötenim süperdir

    http://www.stildirektoru.com/2009/06/teint-idole-ultra-lancome-fondotenimi.html

    bak bu da güzeldir Dior Voyage Setim http://www.stildirektoru.com/2009/05/dior-voyage-setim.html

    ve bu Yağlı Saçları Temizleyen Spreyim http://www.stildirektoru.com/2009/04/yagl-saclar-temizleyen-spreyim.html

    şimdilik bunlar öperim cancan!

    YanıtlaSil
  8. @stildirektörüm , Edacıım olmaz olur mu olur tabii ki.Bak başta yapmak zorunda değilsiniz diye de belirttim.Yine de yazmışsın çok tşk.ederiim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...