Sayfalar

30 Aralık 2011 Cuma

12 Dilek:-))

Yeni yıla yaklaştığımız bu günlerde blogosferde bir yılbaşı MİMİ'i  dolaşıyor.Sevgili CURCUNAM sağolsun beni de mimlemiş.Bu mimin konusu ise 12 yeni yıl dileğinizin neler olduğu.



12 adet dileğim var mı bunu ben de bilmiyorum açıkçası:-) Şimdi ben de sizinle birlikte gönlümden geçenler neymiş öğreneceğim.

1) Tabii ki en başta SAĞLIK.Sağlık olsun gerisi zaten gelir.Beni seven ,sevmeyen herkesi Allah hep sağlıklı olanlardan eylesin.

2) Ailemin ve sevdiklerimin hep huzur ve bereket içinde olmasını görmek.Bunun, yaşadığımız tüm ömür boyu olabildiğini görmek.

3) Aslında keşke başarabilsem ama biraz hayatımı sadeleştirmek isterim.Sadelikten kastım tüketmek anlamındaki sadelik.Gereksiz giyim, kuşam v.b. alışverişler yapmamak.Olanları giymek, eskitmeye çalışmak.(keşke yapabilsem aslında çok istiyorum)

4) İnsanların birbirlerine daha toleranslı olmasını, karşılıksız sevgi ile yaklaşabilmesini görmek,

5) Paris'e, hemşirelerimden biri olan SEROM'un yanına yine diğer hemşirelerim:-) PELİNİM ve TUTUM'la birlikte en kısa zamanda gidebilmek,

6) Kendi kendime üzerinde çalıştığım, yapmak istediğim işi yapabilmek ve bunda çok başarılar elde edebilmek, umutsuz gözlerle bakanları şaşırtabilmeyi görmek çok ama çok istierim,

7) Oğlumu Disneyland'e götürmek:-) Onun o suratındaki ifadeyi görmek kameraya almak isterim

8) İhtiyaç sahibi olan daha çok insanı mutlu edebilmek,

9)Bu illa olsun diye bir kaide yok ama olursa da fena olmaz aslında:-)) Daha profesyonel fotoğraf makinesiyle yine profesyonel olarak fotoğraflar çekip bloguma daha güzel görsel şölenler sunabilmek isterim,

10) İstediğim arabaya sahip olabilmeyi arzu ederim,

11) E tabii ben de blogumun izleyicisi sayısının şöyle binli rakamlara ulaşabilmesini çok isterim:-))

12) Son dileğimde ülkemin, halkımın bu bayrak altında yaşayan her insanın birbirine daha hoşgörülü olabilmesi, millet olarak daha refah ve huzur içinde yaşayacağımız günleri, cari açığımızın olmamasını, herkesin çok çok az borcunun olmasını, haftada en az birgün sosyal aktiviteyi para pul düşünmeksizin gerçekleştriebilmesini çok ama çooookkk arzu ederim.



MUTLU,SEVGİ DOLU, SAĞLIK VE HUZURLU NİCE GÜZEL YENİ YILLARI KUTLAMAK DİLEĞİYLE.Beni okuyanları, takip edenleri, benden beni o çok mutlu eden güzel yorumlarını esirgemeyenleri sevgiyle kucaklıyor, saygılarımı sunuyorum:-)) Herkes çok mutlu ve sağlıklı günler yaşasın, sevdikleriyle olsun.Belki birçok kelimeyi yineledim ama gerçekten içimden geçenler bu yinelenen kelimeler.Sizi seviyorum:-))

Ben de Sevgili Nalan'ı (Benden Esintiler),Sevgili  Duju'yu, Sevgili BalGözlüKızı, Sevgili SEROMU ve son olarak PEMBE BÜLTEN blog sahibib mimliyorum.YAPMAK ZORUNDA DEĞİLSİNİZ.SADECE BEN MİMLEYİM DE ADET YERİNİ BULSUN:-)) 

3 yorum:

  1. Canım umarım yeni yılda bütün dileklerin gerçekleşir:)Dediğin gibi en başta sağlık:))

    İyi seneler...

    YanıtlaSil
  2. yeni yılda bütün isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar samimi ve de içten dilekler bunlar..Yeniyılda hepsi gerçekleşir umarım..Mutlu seneler:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...