Sayfalar

2 Aralık 2011 Cuma

İndirim Ganimetlerim

Sezon başında birkaç parça alışveriş yaparken bir kısmını da indirime bırakıyorum. Ayvalık'da  Zara'mız, Mango'muz, H&M'mimiz yok maalesef:-) Olanlarla yetinmeye çalışıyor olmazsa da sık sık İzmir'e gittiğimizden çok beğendiklerimi de ordan hallediyorum. Şansıma kalırsa alırım, kalmazsa canım sağolsun diyorum:-)) Nasılsa bu moda sektörünün, hele ki bizim gibi alışverişkoliklerin alma istekleri bitmek tükenmek bilmeyeceği için, bir sonu yok. Gerek indirimde gerekse bindirimde birşeyler aldığımızda sanki hiç giyecek birşeyimiz yokmuş gibi yenileri alınca çocuklar gibi seviniriz.

Allah bizlere sahip olduğumuz herşeyi  sağlıkla ve güzel günlerde kullanmayı nasip etsin ve şükretmeyi bizlere hiç ama hiç unutturmasın!

Neyse gelelim asıl sadete, benim kışlık uzun tayt üstüne giyilebilecek kazaklarımda ihtiyaçlar  olduğunu farkedince birkaç parça bu ilk indirimlerle birşeyler aldım.Ben çok severek aldım bakalım siz neler düşüneceksiniz?

 Soldan Sağa: Ceket: Twist,  Leopar desen bluz: Lokal bir Mağaza(Cadde plus),  Siyah triko: Stamina, Çizgili Renkli Triko: Stamina, Mercan kazak: Twist





Bu renkli uzun triko ise ister içine jean gömlekle giy ister sade bir şekilde kombinle.Uzun ve ne çok kalın ne de ince oluşunu sevdim . Hem tayt hem de skinny üzerine çok rahat kullanılabileceğim .Ayrıca iki mor arasında (resimde çok net çıkmamış) bordo tonu oluşu yine bordo skinny jeanimle çok rahat kombin yapacağım demek oluyor:-))


Benim için siyah basic uzun bir triko zamansız parçalardan biri .Skinny jeanlerimin veya taytlarımın üzerine çok sıkıştığım durumlarda kurtarıcı olarak giy çıktır. Balıkçı yakasından tutun, kayık yaka ve V yaka olarak hem uzun hem kısa boylarda siyah triko her daim dolabımda bulundururum.

18 yorum:

  1. favorim mercan kazak, çok güzelmiş:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan canim. Ceket favorim, outfit postlarina ara verdin, yeni cicilerinle yap yine. iyi haftasonlari

    YanıtlaSil
  3. mercan renkli kazağa bayıldım hepsi çok güzel,indirimli ürün almanın zevki ise bambaşka,güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  4. papişim harika şeyler almışsın güle güle güy canım hepsi çok güzel ama mercan kazak en çok beğendiğim:))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım hepsi birbrinden guzel ama twist biraz daha one cıkmıs sanki demii:))

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok şık, özellikle twist in ceketini çok beğendim. güle güle kullan..


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. o cekette nasıl gözüm kaldı bilemezsin!!! muhteşem gerçekten, hepsini güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  8. bu arada yeni header'ın da güzel olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  9. tam olarak benimde bu tarz kazaklara ihtiyacım var hatta yarın alışveriş yolları beni bekler :)

    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. @pembegönlümsende, canım çok tşk.ler.Daha iyileri sizin olsun inş.

    @gülümse, evt indirimde almanın tadı bambaşka oluyor.Hele ki sezon başı beğenilen bir parça hala indirimde kalıyorsa onu almanın keyfi ise bambaşka:-) Çok tşk.ederim.

    @Reçelim, çok tşk.ederim.ben de mercan kazağımı çook sevdim:-)

    @Butik Merve, çok tşk.ederim.evet Twist ve İpekyol ben d eher zaman daha fazladır.Seviyorum onların stillerini.

    @duju, çok tşk.ederim.O ceketi alıp almamak arasında pek bşr kararsız kalmıştım ama şimdi iyi etmişim o zaman diyorum:-))Daha iyileri sizin olsun.-) sevgiler.

    @WAS-Ahsen'cim çok tşk.ederim.Senin de seçimlerine ben ayrı hastayım zaten biliyorsun.tarzını beğendiğimin güzel kadını seni:-) Dah agüzelleri, iyileri senin olsun canımçHeader2ımı beğenmene sevindim.Pek bşr renkli ve sevimli değil mi:-)) Sevgiler..

    @madamBFashion, inşallah sen de tam istediğin gibi kazakları indirimin güzel fırsatlarından yaralanıp istediğin gibi alırsın.Çok tşk.ederim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hepsi süper ama ben en çok staminalara bayıldım...stamina kazaklar giy giy eskimez modası geçmez... aldığım bütün staminalar hala dolabımda :)

    YanıtlaSil
  12. Toplamışsın her şeyi :)

    Güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  13. @ikibocekbircicek, kesinlikle haklısın.Stamina'nın kazaklarının yeri çok güzel.Onlar yumuşacık olurlar ve tüylenme falan yapmazlar.

    @Siu, topladım valla.Aslında daha da var aldığım şeylerde onları da koymayayım artık dedim:-)):ok tşk.ederim.

    @Velevkihuysuzum, canım Tutum çok tşk.ederim arkadaşım.Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  14. güle güle giyyy =) eminim heepsi çok yakışır

    YanıtlaSil
  15. trikoların hepsine bayıldım eminim ki hepsi de ayrı bir güzel duracaktır fıstığımın üstünde. ohh güle güle eskit şekerim benim.

    YanıtlaSil
  16. @Rococosh, çok tşk.ederim. E yakıştı valla:-))

    @ModaveSosyete, Pelinciiim canım benim çok teşekkür ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil
  17. yaarsın balım güzel günlerde olsun kuzuma

    YanıtlaSil
  18. cnm iyi günlerde giy yeni cicilerini, yaşasın indirimlerrrr ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...