Sayfalar

2 Aralık 2011 Cuma

%50 ye varan indirimler!!

Bugün itibariyle birçok markada %50 ye varan İNDİRİMLER BAŞLADI bilginiz olsun ey alışveriş çılgınları:-))

BEKLENEN 2011-12 "MANGO" KIŞ İNDİRİMİNİN DE 14 veya 15 ARALIK TARİHLERİNDE BAŞLAYACAĞININ DUYUMUNU ALDIM.BEN BANA SÖYLENENİN YALANCISIYIM:-))Ama aldığım her duyum şimdiye dek doğru çıktı onu da belirtmek isterim.


Mesela; İpekyol ve Twist'de (-ki benim en çok alışveriş yaptığım isimlerin başınd agelir) %50 ye varan indirimler, bunlara 1V1Y.com 'daki bu markaya ait ürünler de dahil olmak üzere.Olur ya mağazada bulamadıklarınızı belki bu sayfada bulabilirsiniz.




Yine kozmetikte birçok marka ayın 2- 3-4 tarihleri için birçok ürününde %50 indirim yapmış.Bunlardan biri Estee Lauder.Özellikle Boyner mağazalarında cilt bakım analizleri de yapıyorlar.Ve indirim ve promosyonlar yılbaşın akadar devam edecekmiş.


Sonra GUESS'de seçili ürünlerde %30 indirim ve her 300-TL'lik alışverişe 100-TL hediye çeki promosyonu bulunmaktadır.



BATİK mağazalarında birçok üründe yine %50'ye varan İndirim fırsatları başlamıştır.

5 yorum:

  1. 4 ARALIK TA %40 İNDİRİMDE GIZIA DAN

    YanıtlaSil
  2. valla bu indirimlerin kadınısın nerde ne var hemen haberin oluyor bayılıyorumm yine döktürmüşsün:)

    YanıtlaSil
  3. @Yasemin'cim bunu da sayende öğrenmi oldum.GIZIA'da %40 indirim 4 aralık'da demek:) Çok teşekkür ederim paylaşımın için.

    @Reçelim, tşk.ederim.Napalım alışverişi sevince böyle birçok şeyden haberdar olabiliyorsun e bide part-time işim moda loggerlığı kıyısındna köşesinden idare ediyoruz işte.Herşey siz takipçiler için şekerim:-PP :-))

    YanıtlaSil
  4. offf çok süper haberler:)

    YanıtlaSil
  5. ben de bir gomlek kaptim ipekyol'dan valla firsattan yararlanip. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...